Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
nominaties en links in: viewtopic.php?f=56&t=28118
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Ik mis de optie 'Gedeelde eerste plaats'
Hier valt niets kiezen: beide versterkers zijn grote klasse in hun eigen klasse...
Hier valt niets kiezen: beide versterkers zijn grote klasse in hun eigen klasse...
Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Hoezo? Kost niks en de winnaar krijgt ook niksHenkjan schreef:keuzestresssss
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Leeuwarden schreef:Ik mis de optie 'Gedeelde eerste plaats'
Hier valt niets kiezen: beide versterkers zijn grote klasse in hun eigen klasse...
stemmen jullie ff onder elkaar afPjotr schreef:Hoezo? Kost niks en de winnaar krijgt ook niksHenkjan schreef:keuzestresssssBovendien, ik wil ze allebei selecteren!
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Mijn, in samenwerking met Anne, ontwikkelde 6C33 eindversterker gemist?
Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Die moet nog rijpen hèSSassen schreef:Mijn, in samenwerking met Anne, ontwikkelde 6C33 eindversterker gemist?
Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Speelt die al dan? Of mogen we nu ook een koning lopende zaken kiezen? 
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Die speelt al maanden, zie topic, zit alleen nog op twee plankjes!
Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
Ah, dit jaar afmaken en in een mooi jasje steken, kan ie mee voor 2020 nominaties 
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- douwebakker
- Berichten: 2172
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
douwebakker schreef:Dan ga ik voor Piet
Gelukkig! Dit jaar twee terechte winnaars!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Versterker van het jaar 2019 - stemmen maar
ja, erg close. als ik m'n leesbril niet op heb is t gelijk zullen we maar zeggen.
Van harte gefeliciteerd met de overwinning Kees, en ook proficiat voor Piet.
Van harte gefeliciteerd met de overwinning Kees, en ook proficiat voor Piet.
