Pagina 1 van 1

Dag allemaal, ik ben Martijn

Geplaatst: ma 03 feb 2020, 9:04
door marter544
Goedemorgen,

ook ik ben nieuw en stel mij even voor. Mijn naam is Martijn, ben nog net geen 30, en al heel wat jaren muziekgek. Sinds een tijdje was ik op zoek naar een mooi stel kleine speakers. Uitendelijk op zelfbouw uitgekomen, en die heb ik dit weekend afgerond. Ik heb deze nagebouwd: https://sites.google.com/site/undefinit ... sensations. Veel geleerd over houtbewerking, voornamelijk dat je veel schuurwerk hebt als de plankjes niet netjes uitlijnen...

Voor het formaat klinken ze heel degelijk. Volgende projecten zitten al in mijn hoofd, namelijk een compacte sub en een compacte 2.1 versterker.

Nog een beetje meer over wat ik doe: mijn hobbys zijn gitaar spelen, mijn motor en mijn auto. Ik ben werkzaam als Electronics Engineer, audio zelfbouw past daar mooi bij.

Ik ben hier terecht gekomen via mijn collega Barry, die gister ook de zelfbouw dag heeft georganiseerd. Voor de mensen die er waren, ik was de jongen met het lange haar.

Groeten,

Martijn

Re: Dag allemaal, ik ben Martijn

Geplaatst: ma 03 feb 2020, 9:19
door Henkjan
ha die Martijn, welkom hier!

Re: Dag allemaal, ik ben Martijn

Geplaatst: ma 03 feb 2020, 11:03
door AatV
Welkom Martijn! Je brengt de gemiddelde leeftijd mooi omlaag! :D

groet,
Aat

Re: Dag allemaal, ik ben Martijn

Geplaatst: di 04 feb 2020, 19:38
door Barry2001
Welkom Martijn!