Dag allemaal, ik ben Martijn

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
marter544
Berichten: 31
Lid geworden op: do 30 jan 2020, 12:14

Dag allemaal, ik ben Martijn

Bericht door marter544 »

Goedemorgen,

ook ik ben nieuw en stel mij even voor. Mijn naam is Martijn, ben nog net geen 30, en al heel wat jaren muziekgek. Sinds een tijdje was ik op zoek naar een mooi stel kleine speakers. Uitendelijk op zelfbouw uitgekomen, en die heb ik dit weekend afgerond. Ik heb deze nagebouwd: https://sites.google.com/site/undefinit ... sensations. Veel geleerd over houtbewerking, voornamelijk dat je veel schuurwerk hebt als de plankjes niet netjes uitlijnen...

Voor het formaat klinken ze heel degelijk. Volgende projecten zitten al in mijn hoofd, namelijk een compacte sub en een compacte 2.1 versterker.

Nog een beetje meer over wat ik doe: mijn hobbys zijn gitaar spelen, mijn motor en mijn auto. Ik ben werkzaam als Electronics Engineer, audio zelfbouw past daar mooi bij.

Ik ben hier terecht gekomen via mijn collega Barry, die gister ook de zelfbouw dag heeft georganiseerd. Voor de mensen die er waren, ik was de jongen met het lange haar.

Groeten,

Martijn
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Dag allemaal, ik ben Martijn

Bericht door Henkjan »

ha die Martijn, welkom hier!
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Dag allemaal, ik ben Martijn

Bericht door AatV »

Welkom Martijn! Je brengt de gemiddelde leeftijd mooi omlaag! :D

groet,
Aat
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Dag allemaal, ik ben Martijn

Bericht door Barry2001 »

Welkom Martijn!
Plaats reactie