Millon speakers?
Moderator: Beheerdersteam
Millon speakers?
Iemand hier bekend mee?
https://www.millon.nl/
Kwam in een discussie terecht met de man waar ik m'n Onkyo cd speler van kocht, die had net speakers gekocht van dat merk en dat was het helemaal; alle 'fouten' die in normale speakers zitten, zitten hier niet in, TU Delft heeft het spul ontworpen, units worden hier in NL gepoduceerd (door maagden bij maanlicht ongetwijfeld) maar ik zie op de website de gebruikelijke marketing praat en een paar gekopiëerde stukken van Peter Larson, of zie ik het verkeerd?
https://www.millon.nl/
Kwam in een discussie terecht met de man waar ik m'n Onkyo cd speler van kocht, die had net speakers gekocht van dat merk en dat was het helemaal; alle 'fouten' die in normale speakers zitten, zitten hier niet in, TU Delft heeft het spul ontworpen, units worden hier in NL gepoduceerd (door maagden bij maanlicht ongetwijfeld) maar ik zie op de website de gebruikelijke marketing praat en een paar gekopiëerde stukken van Peter Larson, of zie ik het verkeerd?
Re: Millon speakers?
Paar modellen beluisterd, maar vond er niets speciaal aan.
De marketing die ze er op na houden bevalt mij ook niet zo.
Ze kopen deftige speakers op marktplaats, die ze later aanbieden als ingeruild op hun eigen betere speakers. (zoals sonus fabers van een vriend van mij).
De marketing die ze er op na houden bevalt mij ook niet zo.
Ze kopen deftige speakers op marktplaats, die ze later aanbieden als ingeruild op hun eigen betere speakers. (zoals sonus fabers van een vriend van mij).
Re: Millon speakers?
toetertje schreef:Paar modellen beluisterd, maar vond er niets speciaal aan.
De marketing die ze er op na houden bevalt mij ook niet zo.
Ze kopen deftige speakers op marktplaats, die ze later aanbieden als ingeruild op hun eigen betere speakers. (zoals sonus fabers van een vriend van mij).
Oh heerlijk
Re: Millon speakers?
Heb de marktplaats account van de heren eens doorgespit en inderdaad wel veel inruilspul, plus die lange verhalen zonder leestekens doen mij aan vroeger terugdenken, als ik in oude motorbladen van m’n vader advertenties las van een importeur van dubieuze Russische motorfietsen...toetertje schreef:Paar modellen beluisterd, maar vond er niets speciaal aan.
De marketing die ze er op na houden bevalt mij ook niet zo.
Ze kopen deftige speakers op marktplaats, die ze later aanbieden als ingeruild op hun eigen betere speakers. (zoals sonus fabers van een vriend van mij).
(Edit, waren van Motim in Maassluis dacht ik)
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Millon speakers?
Hahaha, dat is een businessplan dat inderdaad werkt, stelletje laaielichters!
...
Re: Millon speakers?
Je moet voor de gein de adressen van de site eens bekijken in google view. 
Re: Millon speakers?
Het erge is dat die knakker met wie ik er over in gesprek raakte hardstikke overtuigd was dat ie het beste spul ter wereld gekocht had, kon niks tegenop zei die. Dus ik uitgelegd dat de marketing inderdaad wel dik op orde is, maar dat het voor de rest gewoon de 10 op 1 regel is; 2300 euro voor een set?, dan zit er 230 euro materiaal in. Toen werd ie stilSSassen schreef:Hahaha, dat is een businessplan dat inderdaad werkt, stelletje laaielichters!...
Die in Alkmaar zit in een flat, Oosterhout in een bedrijfsunit?toetertje schreef:Je moet voor de gein de adressen van de site eens bekijken in google view.
Re: Millon speakers?
Yep klopt.
Jammer dat ik het niet terug kan vinden, maar er stond een artikel van hem online.
Daarin stelde hij dat akoestiek problemen, en room modes verzinsels zijn van mensen
die geen speakers kunnen ontwerpen. Die van hem klonken altijd hetzelfde, of je ze
nu midden in de kamer zette, of stijf in de hoek.
Jammer dat ik het niet terug kan vinden, maar er stond een artikel van hem online.
Daarin stelde hij dat akoestiek problemen, en room modes verzinsels zijn van mensen
die geen speakers kunnen ontwerpen. Die van hem klonken altijd hetzelfde, of je ze
nu midden in de kamer zette, of stijf in de hoek.
Re: Millon speakers?
Ja dat kan en mag ook toch? Een goede speaker is gewoon goed, het is meer de marketing bla-bla waar ik dit draadje om begon.
