Probleem met Wondom ICP3 programmer

De rest......
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Plaats reactie
jvenema
Berichten: 1443
Lid geworden op: di 20 aug 2019, 12:38
Locatie: Helmond (bij Eindhoven)

Probleem met Wondom ICP3 programmer

Bericht door jvenema »

Ik heb problemen met mijn Wondom ICP3 programmer. Gisteren nog zonder problemen gebruikt. Aangezien het DSP/versterker board twee AD converters heeft en ik er maar een nodig heb, ging ik ze allebei gebruiken en tel gewoon signaal op. De signaal ruisverhouding zou dan een paar dB beter worden. Dus dit gedaan ter voorbereiding voor zaterdag en nog wat andere fijn afstemmingen. Wil ik vandaag de andere speaker doen, blijft de verbinding op rood staan in SigmaStudio. Andere kabels geprobeerd, andere poort, andere computer niets helpt. Iemand hier een suggestie? Vind het niet leuk om naar Hengelo te gaan met twee duidelijk anders afgestelde speakers.
jvenema
Berichten: 1443
Lid geworden op: di 20 aug 2019, 12:38
Locatie: Helmond (bij Eindhoven)

Re: Probleem met Wondom ICP3 programmer

Bericht door jvenema »

Probleem gevonden. had versies 4.3, 4.4 en 4.5 op PC staan. Had vandaag versies 4.3 en 4.4 verwijderd. Schijnbaar verdween toen ook de USBi driver. Na verwijderen 4.5 en opnieuw installeren deed de ICP3 het weer
Plaats reactie

Terug naar “Overige Audio-elektronica”