ik had wat testjes gedaan.
Eerste ribbon met neo's
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... VidV_S15QS
tweede test ribbon met grote feriet magneten. kerst ribbon
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... eLj4D8MStd
manier van ribbon maken uit 1 A4tje met geprinte tracks.
https://www.youtube.com/watch?v=42JljAb2Y1w
Ach ja
Ribbons voor mijn planar magnetic speakers
Moderator: Beheerdersteam
