Ribbons voor mijn planar magnetic speakers

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Ribbons voor mijn planar magnetic speakers

Bericht door WrineX »

ik had wat testjes gedaan.


Eerste ribbon met neo's

https://www.youtube.com/playlist?list=P ... VidV_S15QS

tweede test ribbon met grote feriet magneten. kerst ribbon

https://www.youtube.com/playlist?list=P ... eLj4D8MStd


manier van ribbon maken uit 1 A4tje met geprinte tracks.

https://www.youtube.com/watch?v=42JljAb2Y1w


Ach ja
Plaats reactie