Stroomkabels
Geplaatst: wo 01 jan 2020, 14:48
Hét forum voor en door zelfbouwers.
https://zelfbouwaudio.nl/forum/
Dat is het voor snoek iedere daghannesie schreef:Was 1april 2019!
Ik ervaar toch nog interne weerstand tegen deze transitie.AatV schreef:Daarom gebruik ik al een hele tijd spannings- i.p.v stroomkabels.
Koelen, goed koelen!John P schreef:Ik ervaar toch nog interne weerstand tegen deze transitie.AatV schreef:Daarom gebruik ik al een hele tijd spannings- i.p.v stroomkabels.
Nee, niet bij 0 graden maar bij 0 draden!ray5150 schreef:Ah ! supergeleiding bij 0 graden Kelvin. lekker praktisch uit te voeren.