https://www.avsforum.com/double-blind-a ... ect-audio/
Stroomkabels
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Stroomkabels
Buitengewoon belangrijk audiophiel nieuws!
Daarom gebruik ik al een hele tijd spannings- i.p.v stroomkabels.
groet,
Aat
Daarom gebruik ik al een hele tijd spannings- i.p.v stroomkabels.
groet,
Aat
Re: Stroomkabels
Ik ervaar toch nog interne weerstand tegen deze transitie.AatV schreef:Daarom gebruik ik al een hele tijd spannings- i.p.v stroomkabels.
Re: Stroomkabels
Koelen, goed koelen!John P schreef:Ik ervaar toch nog interne weerstand tegen deze transitie.AatV schreef:Daarom gebruik ik al een hele tijd spannings- i.p.v stroomkabels.
groet,
Aat
Re: Stroomkabels
Nee, niet bij 0 graden maar bij 0 draden!ray5150 schreef:Ah ! supergeleiding bij 0 graden Kelvin. lekker praktisch uit te voeren.
