Volumeregeling met torren

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
motoindo
Contacteer:

Volumeregeling met torren

Bericht door motoindo »

Zag een stukkie verderop disco zijn Volumeregeling met buisjes post en dacht vanwege fijne ervaringen met een stukje chinees hiervan ook maar even wat ervaringen te delen. Vooral ook omdat de set voor 50 euro inclusief verzenden, blauwe tand én afstandsbediening zeer tot mijn verbeelding sprak en bijzonder lekker combineert met mijn actieve luidsprekertjes.

Bij binnenkomst natuurlijk meteen uitgekleed en mij aangenaam laten verrassen door de ingewanden, een mooi entree filter, ingekapseld ringkerntje, aparte gestabiliseerde rails voor analoog en digitaal, echte caps qua waarde & esr en een mooie dubbelzijdige FR4 als basis.
weiliang.0.jpg
Ik heb de PGA2310 uitvoering die op een symmetrische voeding draait ipv de 5V van de 2311.
weiliang.3.jpg
In totaal 4 ingangen waarvan de 4de de ingebouwde BT4.2 is die in tegenstelling tot veel chinese BT meuk geen rare dingen roept wanneer je koppelt maar voorbeeldig stil blijft. 220 komt binnen via een niet geaard 8tje - standaard uit de doos zou ik hem niet aansluiten want van kruipafstanden hebben Chinezen niet echt veel kaas gegeten, zo zat er minder dan 5mm afstand tussen de uitlopers van het netfilter aan de onderzijde van de print en de behuizing. Het werkt maar voelt niet safe dus heb er zelf even een stuk isolatie tussen gefrut.
weiliang.1.jpg
Erg mooi kastje voor nog geen 50 euro....
Laatst gewijzigd door motoindo op vr 13 dec 2019, 18:47, 2 keer totaal gewijzigd.
OpaBert

Re: Volumeregeling met torren

Bericht door OpaBert »

Bah met torren :wink:
Wel een leuk ding om te zien :D
Pjotr

Bericht door Pjotr »

Jah, eigenlijk verwacht je spinnenwebben bij Chris. :rofl: Leuk dingetje, linkje?
ray5150

Bericht door ray5150 »

motoindo
Contacteer:

Bericht door motoindo »

Pjotr schreef:
Jah, eigenlijk verwacht je spinnenwebben bij Chris. :rofl: Leuk dingetje, linkje?
motoindo schreef:
OpaBert

Bericht door OpaBert »

Die vertaling naar het ( Nederlands) vind ik zo leuk :D zou het zelf gedaan kunnen hebben :lol:
Gebruik pga2310/2311 functie volume aanpassing, geen geluid verven, over een in tien duizend precisie fout, beter dan de potentiometer precisie honderden keren.
FR_Aad

Bericht door FR_Aad »

Leeuwarden

Bericht door Leeuwarden »

Plaats reactie