Visaton Starlet G
Geplaatst: vr 30 aug 2019, 15:44
Hallo,
ben van plan om een vistaton starlet G te bouwen. Heb op een duits forum een ontwerp gevonden en dit in boxim ingevoerd en ben dan wat beginnen tweaken. Met wat spelen kwam ik aan toch een iets vlakkere curve. Wil iemand met wat meer verstand van het crossover builden het origineel met mijn ontwerp eens vergelijken.Ook bemerkingen welkom.
verder vond ik ook nog een wat ingewikkeldere crossover die nog vlakker is maar ook wat meer zal kosten maar wel een nog vlakkere curve krijgt. Kan iemand me info geven of de extra kosten de moeite waard zijn? Daar heb ik zelf ook nog een minimale aanpassing gedaan omdat ik de gebruikte elementen niet vond op internet. Misschien iemand die weet waar ik ze eventueel wel kan krijgen?
Bedankt alvast
ben van plan om een vistaton starlet G te bouwen. Heb op een duits forum een ontwerp gevonden en dit in boxim ingevoerd en ben dan wat beginnen tweaken. Met wat spelen kwam ik aan toch een iets vlakkere curve. Wil iemand met wat meer verstand van het crossover builden het origineel met mijn ontwerp eens vergelijken.Ook bemerkingen welkom.
verder vond ik ook nog een wat ingewikkeldere crossover die nog vlakker is maar ook wat meer zal kosten maar wel een nog vlakkere curve krijgt. Kan iemand me info geven of de extra kosten de moeite waard zijn? Daar heb ik zelf ook nog een minimale aanpassing gedaan omdat ik de gebruikte elementen niet vond op internet. Misschien iemand die weet waar ik ze eventueel wel kan krijgen?
Bedankt alvast