LMS radio's verdwenen?
Moderator: Beheerdersteam
LMS radio's verdwenen?
Vroeger kreeg ik onder Radio Lokaal een hele lijst, nu alleen Geen stations of laat beschikbaar..
Kan iemand helpen?
Kan iemand helpen?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: LMS radio's verdwenen?
er was een service (naam ff kwijt) die die radiostations aan Logitech aanbood. dat contract is er niet meer...
Re: LMS radio's verdwenen?
Is het er eigenlijk ooit geweest? Die radio look-up server van de SB is altijd al brak geweest.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: LMS radio's verdwenen?
klopt, maar het was er wel. ik had ene tijdje geleden ineens een paar "dode links" en toen heb ik het nagevraagd bij die radio site via wie t liep, en die meldden dat ze geen support meer deden voor de SB / LMS
Re: LMS radio's verdwenen?
Maar dat is gewoon een look-up appje naar hun servers (van TuneIn). Dat stopt er toch niet zomaar mee? Kun je ook gewoon op je telefoon installeren.
Re: LMS radio's verdwenen?
op een andere PC draai ik nog lekker Rock Antenne...
Snap het niet goed waarom het daar nog wel lukt, die stond uiteraard in mijn favorieten.
Ik heb geprobeerd dezelfde URL toe te voegen op mijn andere PC maar zo simpel was het niet.
http://opml.radiotime.com/Tune.ashx?id= ... b4ffd03787
Voor de rest speelt Spotify en de aangeboden aanraders van het personeel
Snap het niet goed waarom het daar nog wel lukt, die stond uiteraard in mijn favorieten.
Ik heb geprobeerd dezelfde URL toe te voegen op mijn andere PC maar zo simpel was het niet.
http://opml.radiotime.com/Tune.ashx?id= ... b4ffd03787
Voor de rest speelt Spotify en de aangeboden aanraders van het personeel
