Pagina 1 van 1
Even voorstellen, ik ben Dick
Geplaatst: za 03 aug 2019, 15:00
door dickvana
Hallo allen, ik ben al lange tijd niet meer actief in de audio. Met name het bouwen van luidsprekers heeft mij erg aangetrokken.
Momenteel ben ik aan een actie bezig om wat spullen een goede plek te geven.
Wellicht is er interesse in...
Re: Even voorstellen, ik ben Dick
Geplaatst: za 03 aug 2019, 16:47
door OpaBert
Hoi Dick
Veel plezier met bouwen
Er zit hier een waaanzinnige hoop kennis en aardige specialisten die je helpen indien nodig
Grt
Berrrt die met buizen bezig is
Re: Even voorstellen, ik ben Dick
Geplaatst: za 03 aug 2019, 18:57
door VintageHarry
Hallo Dick, welkom! Alles is in de verkoop begrijp ik?
De Solosound Studio ken ik nog niet, klinkt wel interessant. Heb je er misschien een foto van?
Re: Even voorstellen, ik ben Dick
Geplaatst: za 03 aug 2019, 20:53
door pappaleo
Wat moeten die B200 kosten?
Re: Even voorstellen, ik ben Dick
Geplaatst: za 03 aug 2019, 22:46
door Shadow
Welkom!