Pagina 1 van 1

Philips FA930

Geplaatst: di 16 jul 2019, 18:43
door dirklammers
Mijn oude (29 JAAR !) Philips FA930 is eindelijk overbodig geworden. Heeft z'n laatste dagen gesleten op de werkkamer als audioversterker voor de PC's.
Is het naar jullie idee nog de moeite waard om op te knappen en een tweede leven te gunnen elders ? Ik denk dan b.v. aan recappen want voor de rest mankeert er niets aan naar mijn idee.

Re: Philips FA930

Geplaatst: di 16 jul 2019, 18:59
door VintageHarry
Tja, wat zou dat tweede leven dan moeten worden? Marktplaats?
Recappen is wel een mooie oefening in soldeervaardigheid, de prints hierin zijn niet al te degelijk. Eilandjes laten snel los.... Vervang dan in ieder geval meteen de luidsprekerrelais, die geven nog wel eens problemen.

Re: Philips FA930

Geplaatst: di 16 jul 2019, 21:18
door Barry2001
Bedoel je financieel? Is niks waard, wat de g*k ervoor geeft, youngtimer. Lekker zelf houden, tenzij 'ie je in de weg staat.

Re: Philips FA930

Geplaatst: wo 17 jul 2019, 8:18
door dirklammers
Dank voor jullie input. Ik weet genoeg. Dat wordt wat mij betreft een enkeltje kringloopwinkel.

Re: Philips FA930

Geplaatst: wo 17 jul 2019, 8:31
door VintageHarry
Zie dan vooraf even mijn pb :wink: