Mijn oude (29 JAAR !) Philips FA930 is eindelijk overbodig geworden. Heeft z'n laatste dagen gesleten op de werkkamer als audioversterker voor de PC's.
Is het naar jullie idee nog de moeite waard om op te knappen en een tweede leven te gunnen elders ? Ik denk dan b.v. aan recappen want voor de rest mankeert er niets aan naar mijn idee.
Philips FA930
Moderator: Beheerdersteam
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Philips FA930
Tja, wat zou dat tweede leven dan moeten worden? Marktplaats?
Recappen is wel een mooie oefening in soldeervaardigheid, de prints hierin zijn niet al te degelijk. Eilandjes laten snel los.... Vervang dan in ieder geval meteen de luidsprekerrelais, die geven nog wel eens problemen.
Recappen is wel een mooie oefening in soldeervaardigheid, de prints hierin zijn niet al te degelijk. Eilandjes laten snel los.... Vervang dan in ieder geval meteen de luidsprekerrelais, die geven nog wel eens problemen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Philips FA930
Bedoel je financieel? Is niks waard, wat de g*k ervoor geeft, youngtimer. Lekker zelf houden, tenzij 'ie je in de weg staat.
-
dirklammers
- Berichten: 424
- Lid geworden op: do 23 aug 2012, 16:55
Re: Philips FA930
Dank voor jullie input. Ik weet genoeg. Dat wordt wat mij betreft een enkeltje kringloopwinkel.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
