10 pin stekkertje voor pioneer ts-wx300a

voor alle audio die moet kunnen rijden

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Kevzw
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 01 jul 2019, 17:32

10 pin stekkertje voor pioneer ts-wx300a

Bericht door Kevzw »

Dag leden,

Ik heb een pioneer ts wx300a, hierop moet je een witte stekker aansluiten. De mijne is helaas kwijt en onvindbaar. Kan iemand mij helpen aan deze stekker? Ik ben zelf ten einde raad..

Het gaat om de witte stekker in de foto.

Mvg,
Kevin.
Bijlagen
Voorbeeld
Voorbeeld
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3080
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: 10 pin stekkertje voor pioneer ts-wx300a

Bericht door beijert »

Even bij de auto materialen winkel kijken.

Op eBay is het een eurootje maar kost het tijd.
Kevzw
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 01 jul 2019, 17:32

Re: 10 pin stekkertje voor pioneer ts-wx300a

Bericht door Kevzw »

Heb je toevallig een ebay linkje? Ik kan het namelijk werkelijk nergens vinden.
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3080
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: 10 pin stekkertje voor pioneer ts-wx300a

Bericht door beijert »

Ik kan nu ook niets vinden. :-s
Vorig jaar nog twee gekocht omdat ze zo goedkoop waren. (Had er eerst maar één nodig)
Kevzw
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 01 jul 2019, 17:32

Re: 10 pin stekkertje voor pioneer ts-wx300a

Bericht door Kevzw »

Helaas, dan is het hopen dat iemand me verder kan helpen. Toch bedankt!
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 10 pin stekkertje voor pioneer ts-wx300a

Bericht door ray5150 »

beijert schreef:
Ik kan nu ook niets vinden. :-s
Vorig jaar nog twee gekocht omdat ze zo goedkoop waren. (Had er eerst maar één nodig)
Dat kun je toch terug zien in je aankoop-geschiedenis ? die loopt een paar jaar terug.
of je moet inmiddels een nieuw account hebben, dan word het wat moeilijker...

Doet me een beetje denken aan de stekkers waarmee voedingen aan moederborden van PC's gekoppeld zitten.
Overigens lijkt deze foto mij iets duidelijker, die leert ons dat er een female stekker gezocht word.
subwoofer-pioneer-1300w-amplificado-ts-wx300a-12-D_NQ_NP_643333-MLC30152981978_042019-F.jpg
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 10 pin stekkertje voor pioneer ts-wx300a

Bericht door ds23man »

Standaard Molex spul.
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: 10 pin stekkertje voor pioneer ts-wx300a

Bericht door Ah!buis »

ds23man schreef:
Standaard Molex spul.
Denk 't ook.
Vermoedelijk past er zoiets in, bestaan in verschillende maten.
https://au.rs-online.com/web/p/pcb-conn ... s/6795798/
Je moet er vermoedelijk ook nog de pinnen voor kopen.
Ook bekend als MATE-N-LOK.
Anne
Kevzw
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 01 jul 2019, 17:32

Re: 10 pin stekkertje voor pioneer ts-wx300a

Bericht door Kevzw »

Bedankt voor de reacties, kan iemand mij vertellen welke ik in welke moet doen zegmaar? Als het lukt gebaseerd op de foto? Bijvoorbeeld: waar komt de power (welk hokje).
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: 10 pin stekkertje voor pioneer ts-wx300a

Bericht door Marp »

De pinout als je tegen het versterkerpaneel of tegen de achterkant (kabelzijde) van de 10-pins molexconnector aankijkt.

CODE: Selecteer alles

        + + + + +
+ + + + +       + + + + +
+	6	7	8	9	10  +
+                       +
+	5	4	3	2	1   +
+ + + + + + + + + + + + + 

1. input L+
2. input R+
3. remote (bl)
4. - (zw)
5. + (ge)
6. + (ge)
7. - (zw)
8.
9. input R-
10. input L-
Kevzw
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 01 jul 2019, 17:32

Re: 10 pin stekkertje voor pioneer ts-wx300a

Bericht door Kevzw »

Super! Bedankt, moet gaan lukken.
Plaats reactie