10 pin stekkertje voor pioneer ts-wx300a
Moderator: Beheerdersteam
10 pin stekkertje voor pioneer ts-wx300a
Dag leden,
Ik heb een pioneer ts wx300a, hierop moet je een witte stekker aansluiten. De mijne is helaas kwijt en onvindbaar. Kan iemand mij helpen aan deze stekker? Ik ben zelf ten einde raad..
Het gaat om de witte stekker in de foto.
Mvg,
Kevin.
Ik heb een pioneer ts wx300a, hierop moet je een witte stekker aansluiten. De mijne is helaas kwijt en onvindbaar. Kan iemand mij helpen aan deze stekker? Ik ben zelf ten einde raad..
Het gaat om de witte stekker in de foto.
Mvg,
Kevin.
Re: 10 pin stekkertje voor pioneer ts-wx300a
Even bij de auto materialen winkel kijken.
Op eBay is het een eurootje maar kost het tijd.
Op eBay is het een eurootje maar kost het tijd.
Re: 10 pin stekkertje voor pioneer ts-wx300a
Heb je toevallig een ebay linkje? Ik kan het namelijk werkelijk nergens vinden.
Re: 10 pin stekkertje voor pioneer ts-wx300a
Ik kan nu ook niets vinden.
Vorig jaar nog twee gekocht omdat ze zo goedkoop waren. (Had er eerst maar één nodig)
Vorig jaar nog twee gekocht omdat ze zo goedkoop waren. (Had er eerst maar één nodig)
Re: 10 pin stekkertje voor pioneer ts-wx300a
Helaas, dan is het hopen dat iemand me verder kan helpen. Toch bedankt!
Re: 10 pin stekkertje voor pioneer ts-wx300a
Dat kun je toch terug zien in je aankoop-geschiedenis ? die loopt een paar jaar terug.beijert schreef:Ik kan nu ook niets vinden.![]()
Vorig jaar nog twee gekocht omdat ze zo goedkoop waren. (Had er eerst maar één nodig)
of je moet inmiddels een nieuw account hebben, dan word het wat moeilijker...
Doet me een beetje denken aan de stekkers waarmee voedingen aan moederborden van PC's gekoppeld zitten.
Overigens lijkt deze foto mij iets duidelijker, die leert ons dat er een female stekker gezocht word.
Re: 10 pin stekkertje voor pioneer ts-wx300a
Denk 't ook.ds23man schreef:Standaard Molex spul.
Vermoedelijk past er zoiets in, bestaan in verschillende maten.
https://au.rs-online.com/web/p/pcb-conn ... s/6795798/
Je moet er vermoedelijk ook nog de pinnen voor kopen.
Ook bekend als MATE-N-LOK.
Anne
Re: 10 pin stekkertje voor pioneer ts-wx300a
Bedankt voor de reacties, kan iemand mij vertellen welke ik in welke moet doen zegmaar? Als het lukt gebaseerd op de foto? Bijvoorbeeld: waar komt de power (welk hokje).
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: 10 pin stekkertje voor pioneer ts-wx300a
De pinout als je tegen het versterkerpaneel of tegen de achterkant (kabelzijde) van de 10-pins molexconnector aankijkt.
1. input L+
2. input R+
3. remote (bl)
4. - (zw)
5. + (ge)
6. + (ge)
7. - (zw)
8.
9. input R-
10. input L-
CODE: Selecteer alles
+ + + + +
+ + + + + + + + + +
+ 6 7 8 9 10 +
+ +
+ 5 4 3 2 1 +
+ + + + + + + + + + + + +
2. input R+
3. remote (bl)
4. - (zw)
5. + (ge)
6. + (ge)
7. - (zw)
8.
9. input R-
10. input L-
