Hoihoi,
Ik ben Vincent uit Sassenheim en ik ben handig met de soldeerbout. Ben geen echt opgeleide electronicus maar met weet met fantasie en zelfstudie een eind te komen.
Ik heb wat mooi buizenapparatuur wat stuk is dus ik hoop daarover wat meer te leren hier, zodat het me misschien lukt hem te fixen. Dat zou dubbel genieten zijn..
Heb je een vraag en kom je uit de buurt, stel hem en wellicht kan ik helpen!
Groetjes,
Vince
Even voorstellen
Moderator: Beheerdersteam
Re: Even voorstellen
Hoi Vincent,Vinz98 schreef:Hoihoi,
Ik ben Vincent uit Sassenheim en ik ben handig met de soldeerbout. Ben geen echt opgeleide electronicus maar met weet met fantasie en zelfstudie een eind te komen.
Ik heb wat mooi buizenapparatuur wat stuk is dus ik hoop daarover wat meer te leren hier, zodat het me misschien lukt hem te fixen. Dat zou dubbel genieten zijn..
Heb je een vraag en kom je uit de buurt, stel hem en wellicht kan ik helpen!
Groetjes,
Vince
Hartelijk welkom , en er is meer dan genoeg kennis om je buizenspul weer tot leven te wekken
Het is handig als je er een schema van hebt en merk en type nummer
Het is bloedheet , zomer vakantie dus de meeste hulptroepen zitten ergens op een koeler plekje .
Dus soms moet je wel een hele dag wachten , maar een vakkundig antwoord krijg je zeker.
Ben zelf ook een buizen liefhebber , en met hulp hier een drie tal versterkers mooie versterkers gebouwd
Ook ik moet het hebben van echte electronica mannen voor problemen , nogmaals hartelijk welkom
