Waar koop ik zo'n behuizing
Moderator: Beheerdersteam
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Waar koop ik zo'n behuizing
Dit is voor mij even een andere tak van sport, waar koop ik een behuizing zoals op de foto of iets wat daar op lijkt?
De site van Eltim ken ik uiteraard wel, maar de behuizingen die daar op staan zijn net niet "bruut" genoeg.
De site van Eltim ken ik uiteraard wel, maar de behuizingen die daar op staan zijn net niet "bruut" genoeg.
Re: Waar koop ik zo'n behuizing
Op google zoeken naar "krell clone chassis" (of andere fabrikanten)
Levert soms leuke modellen op.
Levert soms leuke modellen op.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Audiophonics heeft ook wel eea (het linkje is 1 categorie, zijn er meerdere).
Bling bling, met wappers. jummie.
https://nl.aliexpress.com/item/32916433 ... b201603_52
https://nl.aliexpress.com/item/32916433 ... b201603_52
Wel jammer dat er ook al gravering in staat...
Er zijn trouwens een aantal Krell clone chassis te vinden op Alie hoor
Er zijn trouwens een aantal Krell clone chassis te vinden op Alie hoor
En blauwe leds met een goudkleurig front
Maar goed dat is wel te fixen. Let op: Verzending: US $124.59 naar Netherlands
ja plus de douane plakt er nog importbelasting op, niet goedkoop hoorrrrr.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Dat klopt wel Ray, maar dit is dan ook geen echte zelfbouw.ray5150 schreef:Maar Olaf, je was toch officieel gestopt met zelfbouwen ?
Ik wil eigenlijk het zooitje wat op de foto staat in een deftige behuizing zetten, dus dat is niet zelfbouw waardig zeg maar.
Als je alles bij elkaar optelt kom je een erg on-Chinese prijs uit en gaat dat richting bedragen die je hier voor aantallen ook kwijt zou zijn.Shadow schreef:ja plus de douane plakt er nog importbelasting op, niet goedkoop hoorrrrr.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
maar misschien is het dan ook wel gewoon betere kwaliteit dan die italiaanse kastjes, want zo goed zijn die niet eerlijkgezegd
Dat is zeker een punt, mijn laatste CA versterker komt in een aliexpres kast, die was inclusief verzenden en douane iets van 80-90 euro, het is echter veel mooier gebouwd dan HIFI2000.Henkjan schreef:maar misschien is het dan ook wel gewoon betere kwaliteit dan die italiaanse kastjes, want zo goed zijn die niet eerlijkgezegd
Panelen zijn dikker, anodisering veel gladder afgewerkt etc.
Laten we het over die Italianen maar niet hebben. Ik heb toch sterk de indruk dat het laatste jaar de Chinese prijzen voor kant en klare kasten omhoog schieten. Voor zo'n nette Krell-achtige ben je zo 500 kwijt
Blijft natuurlijk nog steeds peanuts t.o.v. de echt Haaien-End prijzen.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
klopt, maar een brute behuizing vinden zoals in de eerste foto's is zo makkelijk nog nietShadow schreef:Dat valt qua bruutheid ook wel mee?
Ik wil niet dat het een imitatie Krell of iets dergelijks wordt.
Ik vind het op zich best wel meevallen, ziet er allemaal aardig strak afgewerkt uit.Olaf Markus schreef:Dat klopt wel Ray, maar dit is dan ook geen echte zelfbouw.
Ik wil eigenlijk het zooitje wat op de foto staat in een deftige behuizing zetten, dus dat is niet zelfbouw waardig zeg maar.
Wel zit het wat krap in zijn jasje, kan me op zich wel voorstellen dat je een wat grotere kast wil.
Olaf Markus schreef:
Voordat je dat ebay ding besteld, zou ik eens contact opnemen met FreesKees om te kijken of hij wat voor je kan betekenen.Olaf Markus schreef:klopt, maar een brute behuizing vinden zoals in de eerste foto's is zo makkelijk nog nietShadow schreef:Dat valt qua bruutheid ook wel mee?
Ik wil niet dat het een imitatie Krell of iets dergelijks wordt.
Heb je ook een plaatje of foto van wat je eigenlijk zou willen ?
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Ik wil geen moeilijke dingen hoor, gewoon een strakke kast , het liefst zwart.ray5150 schreef:Voordat je dat ebay ding besteld, zou ik eens contact opnemen met FreesKees om te kijken of hij wat voor je kan betekenen.
Heb je ook een plaatje of foto van wat je eigenlijk zou willen ?
Verder geen bijzonderheden.
Lijkt mij een voormalige PA bak ?
Gok zo rond de 2 x 200/250 Watt.
Gok zo rond de 2 x 200/250 Watt.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
https://nl.aliexpress.com/item/AMP-case ... 2e0exYT8AH
Een paar maanden geleden voor Eur. 36 besteld en met ongeveer even veel verzendkosten. Daarbij nog Eur. 16 aan douane kosten en BTW. Totaal zo'n Eur. 85 voordat je het echt in huis hebt.
Een paar maanden geleden voor Eur. 36 besteld en met ongeveer even veel verzendkosten. Daarbij nog Eur. 16 aan douane kosten en BTW. Totaal zo'n Eur. 85 voordat je het echt in huis hebt.