Pagina 1 van 1

Pioneer EQ6010 kaduk

Geplaatst: ma 22 apr 2019, 18:20
door bas focal m180
Vandaag even wat tijd vrij gemaakt om een equalizertje in te bouwen, doet ie niets.
Na lang zoeken vermoed ik dat ie geen juist contact maakt met de headunit.
Geen probleem de equalizer komt alleen erin als show, ik wil alleen de verlichting laten branden als ik de radio inschakel.
Dus de boel doorknippen, doorverbinden, dicht schroeven en klaar, was het maar zo de lampjes zijn stuk, GRRRRR. :boos:
Frontje gedemonteerd, hele kleine schroefjes (horloge), lampjes zit gesoldeerd, GRRRR. :boos:

Ik vermoed dat de ebayer die dit verkocht 2 van deze apparaatjes had en de mooie gefotografeerd met de lampjes vol werkend en mij de rotte op heeft gestuurd. :twisted:

Wie kan, en wil dit apparaatje van nieuwe lampjes voorzien. Alleen dat hoeft te werken.
Kosten worden uiteraard vergoed.

Re: Pioneer EQ6010 kaduk

Geplaatst: wo 01 mei 2019, 15:13
door bas focal m180
Upje.
Anders ga ik verder met inbouwen, ik had m graag werkend maar als het niet anders is dan bouw ik 'm zo in.
Ik bevestig hem namelijk aan de slede van de autoradio, anders ligt ie los erin.