Pioneer EQ6010 kaduk

voor alle audio die moet kunnen rijden

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Pioneer EQ6010 kaduk

Bericht door bas focal m180 »

Vandaag even wat tijd vrij gemaakt om een equalizertje in te bouwen, doet ie niets.
Na lang zoeken vermoed ik dat ie geen juist contact maakt met de headunit.
Geen probleem de equalizer komt alleen erin als show, ik wil alleen de verlichting laten branden als ik de radio inschakel.
Dus de boel doorknippen, doorverbinden, dicht schroeven en klaar, was het maar zo de lampjes zijn stuk, GRRRRR. :boos:
Frontje gedemonteerd, hele kleine schroefjes (horloge), lampjes zit gesoldeerd, GRRRR. :boos:

Ik vermoed dat de ebayer die dit verkocht 2 van deze apparaatjes had en de mooie gefotografeerd met de lampjes vol werkend en mij de rotte op heeft gestuurd. :twisted:

Wie kan, en wil dit apparaatje van nieuwe lampjes voorzien. Alleen dat hoeft te werken.
Kosten worden uiteraard vergoed.
Bijlagen
IMG_0914.JPG
IMG_0915.JPG
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Pioneer EQ6010 kaduk

Bericht door bas focal m180 »

Upje.
Anders ga ik verder met inbouwen, ik had m graag werkend maar als het niet anders is dan bouw ik 'm zo in.
Ik bevestig hem namelijk aan de slede van de autoradio, anders ligt ie los erin.
Plaats reactie