Het is uiteindelijk gelukt, de tuner geeft weer stereo, door een fout van mij is het zoeken naar de fout een omslachtige gebeurtenis geworden, maar het is boven water.
Toen er ontdekt werd dat spoel L503 onderbroken was zijn alle spoelen een voor een gecontroleerd op hun waarden met een LC meter, maar bij het terug zetten van een spoel is dat fout gegaan die is er verkeerd om in terug gezet.
De nieuw gewikkelde spoel L503 geeft nu genoeg signaal af om zelfs de tuner bij de buren in stereo te zetten.
Bedankt voor alle adviezen.
Groet,
Pim
