Pagina 1 van 1
Onderdelen bestellen
Geplaatst: za 23 mar 2019, 15:39
door 3kes
Ik zoek een goede onderdelen leverancier die direct levert op een afhaalpunt.
Conrad komt altijd met PostNL, Reichelt met DHL maar kan bij beide niet kiezen voor een afhaalpunt. Iemand ideeën?
Thanks, Werner
Re: Onderdelen bestellen
Geplaatst: za 23 mar 2019, 16:00
door ds23man
Volgens mij moet je dan op zoek naar een zaak die verstuurt met die bruine rakkers....
Re: Onderdelen bestellen
Geplaatst: za 23 mar 2019, 16:07
door Shadow
Conrad kon je altijd bij Kiala laten bezorgen toch?
Re: Onderdelen bestellen
Geplaatst: za 23 mar 2019, 16:14
door ds23man
Volgens mij niet. Er rijdt elke dag een vrachtwagen vanuit Duitsland naar een Postnl sorteerpunt in Brabant.
Re: Onderdelen bestellen
Geplaatst: za 23 mar 2019, 16:49
door PimDriessen
3kes schreef:Ik zoek een goede onderdelen leverancier die direct levert op een afhaalpunt.
Conrad komt altijd met PostNL, Reichelt met DHL maar kan bij beide niet kiezen voor een afhaalpunt. Iemand ideeën?
Thanks, Werner
3Kes,
Heb begrepen dat DHL meerder keren de zending aanbied, dus als je de eerste keer niet thuis bent kan je daarna voor de mogelijkheid kiezen om het op een afhaalpunt te laten bezorgen, dat geld naar ik dacht ook voor Post.nl.
Anders even een mail naar DHL en of naar Post.nl
Groet,
Pim
Re: Onderdelen bestellen
Geplaatst: za 23 mar 2019, 16:54
door 3kes
Ja dat klopt Pim, alleen bellen ze hier eerst het halve flatgebouw af tot er iemand is die het aanneemt. Dat wil ik dus niet.
Zelfs tenten uit China kunnen het. Vorige week nog een pakketje van JLCPCB laten bezorgen (via DHL) bij een afhaalpunt dus het zou moeten kunnen.
Re: Onderdelen bestellen
Geplaatst: za 23 mar 2019, 17:42
door Shadow
ds23man schreef:Volgens mij niet. Er rijdt elke dag een vrachtwagen vanuit Duitsland naar een Postnl sorteerpunt in Brabant.
Niet meer dan, mijn vader liet altijd bezorgen bij Kiala vlakbij z’n werk van Conrad, dan hoefde m’n moeder het niet aan te pakken en hij ‘s avonds niet aan te horen wat ie nu weer gekocht had

Re: Onderdelen bestellen
Geplaatst: za 23 mar 2019, 17:46
door ray5150
Als je klein grut (zoals componentjes voor op een PCB) bij EOO besteld, gaat het in een klein en plat pakje dat gewoon in de brievenbus kan.
Re: Onderdelen bestellen
Geplaatst: za 23 mar 2019, 18:11
door 3kes
ray5150 schreef:Als je klein grut (zoals componentjes voor op een PCB) bij EOO besteld, gaat het in een klein en plat pakje dat gewoon in de brievenbus kan.
Is er weer te bestellen bij hun? Daar ben ik niet van op de hoogte.
Re: Onderdelen bestellen
Geplaatst: za 23 mar 2019, 18:12
door Shadow
Jup via de mail de bestelnummers doorgeven, krijg je van Norbert een bedrag en factuurnummer door, overmaken en het komt vanzelf thuis

Re: Onderdelen bestellen
Geplaatst: za 23 mar 2019, 18:32
door ray5150
Inderdaad zoals Shadow aangeeft.
Wel typisch, het verzendadres is tegenwoordig een huisadres in Noordwijk.
Ik vermoed dan ook dat Nobert de hele voorraad heeft overgenomen, en zijn eigen toko vanuit huis is begonnen.
Re: Onderdelen bestellen
Geplaatst: za 23 mar 2019, 19:17
door 3kes
Dat is goed nieuws! Bedankt voor de tip heren.
Re: Onderdelen bestellen
Geplaatst: za 23 mar 2019, 19:48
door meanman64
Shadow schreef:Jup via de mail de bestelnummers doorgeven, krijg je van Norbert een bedrag en factuurnummer door, overmaken en het komt vanzelf thuis

Via de info mail ?
Re: Onderdelen bestellen
Geplaatst: za 23 mar 2019, 23:13
door OpaBert
Yessir
E-mail via: info apestaart eoo-bv.nl
Re: Onderdelen bestellen
Geplaatst: zo 24 mar 2019, 1:49
door Shadow
ray5150 schreef:Inderdaad zoals Shadow aangeeft.
Wel typisch, het verzendadres is tegenwoordig een huisadres in Noordwijk.
Ik vermoed dan ook dat Nobert de hele voorraad heeft overgenomen, en zijn eigen toko vanuit huis is begonnen.
De grap is dat het een appartementen complex is op streetview

Re: Onderdelen bestellen
Geplaatst: zo 24 mar 2019, 14:25
door ray5150
Ah, jij had dus ook al op Google Maps zitten speuren.
Best mogelijk dat hij ergens in de buurt een schuur/loods/opslagruimte heeft, De woningen lijken me vrij klein om zo'n grote voorraad aan te houden.
Alhoewel het ook niet onmogelijk is. de dozen zullen dan wel tot het plafond opgestapeld staan.
(
https://www.google.nl/maps/place/Salvia ... 4666?hl=nl )
Re: Onderdelen bestellen
Geplaatst: zo 24 mar 2019, 18:50
door dre
Hé,daar ben ik geboren.

Re: Onderdelen bestellen
Geplaatst: zo 24 mar 2019, 18:52
door ds23man
dre schreef:Hé,daar ben ik geboren.

Dat kan niet, jij bent net als Mr. Bean uit de lucht komen vallen.

Re: Onderdelen bestellen
Geplaatst: zo 24 mar 2019, 19:45
door OpaBert
Ik kreeg vanmiddag een email van EOO dat Mn bestelling klaar ligt
en of ik even de nodige € over wil maken morgen gaat het op de post
Re: Onderdelen bestellen
Geplaatst: ma 25 mar 2019, 14:02
door 3kes
Van Reichelt antwoord gekregen, je kunt de bestelling laten bezorgen bij een DHL afhaal punt. In mijn geval ideaal dus.