Voorstellen.
Moderator: Beheerdersteam
- Hoewie Loewie
- Berichten: 12
- Lid geworden op: za 22 dec 2018, 18:15
- Locatie: Veghel NB
- Contacteer:
Voorstellen.
Hoi. Zolang ik kan horen, hou ik al van muziek. Later kwam daar de interesse voor audio-apparatuur bij. Mijn belangstelling gaat vooral uit naar de oude vintage apparatuur, met het merk Superscope als voorkeur. Daar heb ik inmiddels een aardige verzameling van opgebouwd (en een website over gemaakt: http://www.superscopeaudio.nl). Via een veel door mij bezocht forum (MFBfreaks.com) kwam ik op dit forum terecht. Ik bouw zelf (nog) geen audio-apparatuur maar ik ben er wel heel erg in geïnteresseerd. In mijn bezit zijn twee sets zelfbouw (niet door mij) boxen met Philips drivers. Daar zal ik een paar plaatjes van bijvoegen. Ik ga eens aan de slag met het rondkijken hier op dit interessante forum en wie weet komt het nog ooit tot zelfbouw.
Laatst gewijzigd door Hoewie Loewie op vr 28 dec 2018, 13:11, 2 keer totaal gewijzigd.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Voorstellen.
Welkom, leuk om na het MFBfreaks forum je nu ook hier te treffen!
Groet, Harry
Groet, Harry
- Hoewie Loewie
- Berichten: 12
- Lid geworden op: za 22 dec 2018, 18:15
- Locatie: Veghel NB
- Contacteer:
Re: Voorstellen.
Hoi Harry. Ja, het lijkt me een heel interessant forum dus ik dacht ik zal me eens aanmelden en rondkijken. 
Alleen de foto's worden zo groot (en niet uitgelijnd) weergegeven. Effe kijken hoe dat anders kan.
Alleen de foto's worden zo groot (en niet uitgelijnd) weergegeven. Effe kijken hoe dat anders kan.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Voorstellen.
Welkom hier!
Het is hier het gebruik om foto's direct naar het forum te uploaden ( max 1mb). De forumsoftware resized ze dan en de foto's verdwijnen niet als externe links verdwijnen.
Het is hier het gebruik om foto's direct naar het forum te uploaden ( max 1mb). De forumsoftware resized ze dan en de foto's verdwijnen niet als externe links verdwijnen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Voorstellen.
Welkom hier! leuk om te lezen over Superscope, je ziet het zelden meer. Goede herinneringen, mijn eerste versterker was een Superscope A-245.
Vele versterkers daarna gehad, heb 'm nu nog steeds, nooit over m'n hart kunnen verkrijgen om 'm weg te doen. Heb dat ding echt al ruim 30 jaar, denk haast wel 35.
Had laatste een keer wat nodig om te testen, ding weer eens aangehad, werkt nog prima. Fineer aan de zijkanten laat wat los, that's it.
Vele versterkers daarna gehad, heb 'm nu nog steeds, nooit over m'n hart kunnen verkrijgen om 'm weg te doen. Heb dat ding echt al ruim 30 jaar, denk haast wel 35.
Had laatste een keer wat nodig om te testen, ding weer eens aangehad, werkt nog prima. Fineer aan de zijkanten laat wat los, that's it.
- Hoewie Loewie
- Berichten: 12
- Lid geworden op: za 22 dec 2018, 18:15
- Locatie: Veghel NB
- Contacteer:
Re: Voorstellen.
Geen probleem maar hoe werkt dat? Als ik ze als bijlage voeg bij het bericht, krijg ik een melding dat ze te groot zijn (>2 Mb). Hoe kan ik de forumsoftware ervoor laten zorgen dat ze verkleind worden?ds23man schreef:Welkom hier!
Het is hier het gebruik om foto's direct naar het forum te uploaden ( max 1mb). De forumsoftware resized ze dan en de foto's verdwijnen niet als externe links verdwijnen.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
- Hoewie Loewie
- Berichten: 12
- Lid geworden op: za 22 dec 2018, 18:15
- Locatie: Veghel NB
- Contacteer:
Re: Voorstellen.
Ahaaaaaa. Het is gelukt. Zie topic start.VintageHarry schreef:Je moet ze wel eerst zelf verkleinen tot max. 1 mB
Overigens is het maximum 2 Mb.
- Hoewie Loewie
- Berichten: 12
- Lid geworden op: za 22 dec 2018, 18:15
- Locatie: Veghel NB
- Contacteer:
Re: Voorstellen.
Dank je. Ik heb een A-245 in mijn collectie zitten.Barry2001 schreef:Welkom hier! leuk om te lezen over Superscope, je ziet het zelden meer. Goede herinneringen, mijn eerste versterker was een Superscope A-245.
Vele versterkers daarna gehad, heb 'm nu nog steeds, nooit over m'n hart kunnen verkrijgen om 'm weg te doen. Heb dat ding echt al ruim 30 jaar, denk haast wel 35. Had laatste een keer wat nodig om te testen, ding weer eens aangehad, werkt nog prima. Fineer aan de zijkanten laat wat los, that's it.
- Hoewie Loewie
- Berichten: 12
- Lid geworden op: za 22 dec 2018, 18:15
- Locatie: Veghel NB
- Contacteer:
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Voorstellen.
GaafHoewie Loewie schreef:Dank je. Ik heb een A-245 in mijn collectie zitten.Barry2001 schreef:Welkom hier! leuk om te lezen over Superscope, je ziet het zelden meer. Goede herinneringen, mijn eerste versterker was een Superscope A-245.
Vele versterkers daarna gehad, heb 'm nu nog steeds, nooit over m'n hart kunnen verkrijgen om 'm weg te doen. Heb dat ding echt al ruim 30 jaar, denk haast wel 35. Had laatste een keer wat nodig om te testen, ding weer eens aangehad, werkt nog prima. Fineer aan de zijkanten laat wat los, that's it.http://superscopeaudio.nl/standard
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4779
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
- Hoewie Loewie
- Berichten: 12
- Lid geworden op: za 22 dec 2018, 18:15
- Locatie: Veghel NB
- Contacteer:
