even voorstellen
Geplaatst: zo 16 sep 2018, 17:02
Hoi Forumridders,
Als nederbelg die langzaam in de buurt komt van zijn pensioen, heb ik weer wat meer tijd voor het klungelen aan audioprojectjes, hoewel ik geen technische achtergrond heb. wel als DJ en verhuurder van Pro-audio vroeger altijd veel lol beleefd aan de Hobby.
Ben echte Klipsch fanaat van het eerste uur en luister graag naar mijn KHorns én La Scala's! Daarom gaat bij het zelf bouwen ook de voorkeur uit naar volhoorn luidsprekersystemen.
Ik experimenteer nu met een La Scala like type systeem, maar dan met een dubbele 15"bashoorn.
Gebruik nog diverse versterkers, waarvan enkele (oudere) NAD's mijn voorkeur hebben.
Waarschijnlijk kan ik op dit forum een heleboel leren, want het gemis aan technische kennis speelt mij wel vaker parten.
Alvast dank voor begrip en ondersteuning!!
Paul Meex
Veldwezelt (B)
Als nederbelg die langzaam in de buurt komt van zijn pensioen, heb ik weer wat meer tijd voor het klungelen aan audioprojectjes, hoewel ik geen technische achtergrond heb. wel als DJ en verhuurder van Pro-audio vroeger altijd veel lol beleefd aan de Hobby.
Ben echte Klipsch fanaat van het eerste uur en luister graag naar mijn KHorns én La Scala's! Daarom gaat bij het zelf bouwen ook de voorkeur uit naar volhoorn luidsprekersystemen.
Ik experimenteer nu met een La Scala like type systeem, maar dan met een dubbele 15"bashoorn.
Gebruik nog diverse versterkers, waarvan enkele (oudere) NAD's mijn voorkeur hebben.
Waarschijnlijk kan ik op dit forum een heleboel leren, want het gemis aan technische kennis speelt mij wel vaker parten.
Alvast dank voor begrip en ondersteuning!!
Paul Meex
Veldwezelt (B)