Refoam Altec 31063 en spider vraagje
Geplaatst: vr 13 jul 2018, 22:56
Via Good Hifi had ik de juiste foamrings geselecteerd en met goede moed begonnen aan het werkje.
Nu sloot de rubber niet echt goed aan met de helling van de woofer, daarom opteerde ik om de foamring onder de woofer rand te plakken.
Al met al was het plakwerk goed gelukt, echter constateerde ik dat de woofer ongeveer 2mm naar boven stond.
Nu kan ik de randen wel herdoen, maar na communicatie met Good Hifi is de vraag wat is de staat van de spider?
Ik zie geen breuken, de spider lijkt nog mooi en vlak maar heeft die nog genoeg veerkracht?
Kunnen jullie input geven hoe ik kan nagaan of deze nog goed is en of het de moeie loont om die te vervangen?
Ik las hier al eens om de spider nat te maken...
Nu sloot de rubber niet echt goed aan met de helling van de woofer, daarom opteerde ik om de foamring onder de woofer rand te plakken.
Al met al was het plakwerk goed gelukt, echter constateerde ik dat de woofer ongeveer 2mm naar boven stond.
Nu kan ik de randen wel herdoen, maar na communicatie met Good Hifi is de vraag wat is de staat van de spider?
Ik zie geen breuken, de spider lijkt nog mooi en vlak maar heeft die nog genoeg veerkracht?
Kunnen jullie input geven hoe ik kan nagaan of deze nog goed is en of het de moeie loont om die te vervangen?
Ik las hier al eens om de spider nat te maken...