Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
Zweitse
Berichten: 4595 Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse » wo 13 jun 2018, 17:17
Zo, de voortgang van mijn Daudio C1 luidsprekers.
De baffle's zijn klaar om gespoten te worden, het wachten is dus op beter weer en tijd
Volgende stap is het opbouwen van het filter.
Bijlagen
Walt
Berichten: 14141 Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33
Bericht
door Walt » wo 13 jun 2018, 18:39
Ziet er goed uit, kabels ook netjes weggewerkt!
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » wo 13 jun 2018, 22:02
Netjes! Maar hoezo wachten op beter weer om te spuiten?
Zweitse
Berichten: 4595 Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse » wo 13 jun 2018, 22:15
Leeuwarden schreef: Netjes! Maar hoezo wachten op beter weer om te spuiten?
Dat moet ik in de tuin doen.
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » do 14 jun 2018, 8:08
Spuiten in de tuin? Echt waar? Heb je dan geen last van alles wat er in het rond vliegt en waait?
Zweitse
Berichten: 4595 Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse » do 14 jun 2018, 8:11
Leeuwarden schreef: Spuiten in de tuin? Echt waar? Heb je dan geen last van alles wat er in het rond vliegt en waait?
Dat is inderdaad wel een probleem, maar ik heb verder geen mogelijkheden. Mooiste is net na een klein regenbuitje.
audiomanics
Berichten: 4575 Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:
Bericht
door audiomanics » do 14 jun 2018, 8:12
Daarom wacht hij ook op beter weer... windstil, de juiste temperatuur en vochtigheid etc.. Dat komt één à twee keer per jaar voor en valt meestal op maandag, als iedereen op zijn werk zit..
Kees
Zweitse
Berichten: 4595 Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse » do 14 jun 2018, 8:17
audiomanics schreef: Daarom wacht hij ook op beter weer... windstil, de juiste temperatuur en vochtigheid etc.. Dat komt één à twee keer per jaar voor en valt meestal op maandag, als iedereen op zijn werk zit..
Kees
Misschien de titel inderdaad even aanpassen in "long term project"
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28472 Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek
Bericht
door ds23man » do 14 jun 2018, 8:29
Partytent van de Action en dan de zijkanten dichtmaken met plastic?
Zweitse
Berichten: 4595 Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse » do 14 jun 2018, 8:31
ds23man schreef: Partytent van de Action en dan de zijkanten dichtmaken met plastic?
Dat is inderdaad een goede optie.
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » do 14 jun 2018, 8:35
Hmmm, klinkt als een goede mogelijkheid...
Shadow
Berichten: 20401 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » do 14 jun 2018, 18:45
Parkeergarage
Zweitse
Berichten: 4595 Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse » do 14 jun 2018, 18:51
Shadow schreef: Parkeergarage
Nee, die lopen hier in Assen met regelmaat vol met water, lijkt mij geen goed plan
Thomox
Berichten: 972 Lid geworden op: za 19 mar 2011, 18:53
Bericht
door Thomox » do 14 jun 2018, 19:35
Zorgt er in ieder geval voor dat het stof niet meer opwaait
Zweitse
Berichten: 4595 Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse » do 14 jun 2018, 19:54
Thomox schreef: Zorgt er in ieder geval voor dat het stof niet meer opwaait
Dat is dan wel weer een plus
Zweitse
Berichten: 4595 Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse » do 14 jun 2018, 19:59
Idee is om het filter op te bouwen op een LPRA-240 circuitboard, maar ik ben bang dat dat niet gaat passen
LRPA-240
beijert
Berichten: 3081 Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen
Bericht
door beijert » do 14 jun 2018, 20:03
Ik heb nog wel een carport over, aan drie zijden gesloten...
Zweitse
Berichten: 4595 Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse » do 14 jun 2018, 20:09
beijert schreef: Ik heb nog wel een carport over, aan drie zijden gesloten...
Ik heb het al tweemaal eerder gedaan in de tuin, het zal deze keer ook wel goed komen
Shadow
Berichten: 20401 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » do 14 jun 2018, 22:10
Half jaartje, is de klimop weer op kleur
Zweitse
Berichten: 4595 Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse » do 14 jun 2018, 22:15
Shadow schreef: Half jaartje, is de klimop weer op kleur
Ik heb bamboe, is niet kapot te krijgen.
Shadow
Berichten: 20401 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » do 14 jun 2018, 22:18
Mijn vader was vroeger autospuiter, die had iedere dag een andere kleur baard....niet oud geworden gek genoeg
Zweitse
Berichten: 4595 Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse » do 14 jun 2018, 22:23
Ik gebruik altijd een 3M masker bij het spuiten, veiligheid voor alles.
Shadow
Berichten: 20401 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » do 14 jun 2018, 22:26
Verstandig, ze worden ook vast heel mooi! En klinken nog beter
Zweitse
Berichten: 4595 Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse » do 14 jun 2018, 22:35
Ik ga er vanuit dat de afwerking goed gaat komen, hoe ze klinken heb ik in Almelo kunnen ervaren.