Nu de ontwikkelingen op versnellingsopnemer gebied best wel
een vlucht hebben genomen heb ik voor de gein eens twee normale AD7066W4 woofertjes omgebouwd en die in twee 541 kastjes gestopt waar de woofertjes en electronica door nogal grof hobbyisme van derden eerder van overleden waren. Ik heb deze truc hier overigens al eens eerder laten horen met twee vroege opnemers, twee dhcp modulen en een setje oude Philips
stoeptegels. Dit hier laat wederom zien dat je niet perse met nieuw duur spul hoeft te starten als je met MFB aan de gang wilt.
Via de kringloop betrokken voor 7 en een halve euro de twee
Little/One opnemer aansluitstripje erop
Laatste versie van een Little/One deurtje eraan
De
Little/One 26mm motional feedback versnellings opnemers.
En spelen maar, voor hen die ze willen horen : ze gaan mee naar de zba meet in Breda.