Hallo,
Met de twee Kef B200 SP1054 units (ex-Calinda) wil ik een transmissielijn bouwen (op aanraden van Peter, vriend van Sjef, maar dat terzijde).
Heeft er iemand hier een ontwerp voor, met verdere unitbezetting (denk aan drieweg) en filter compositie?
Suggesties welkom.
Met vriendelijke groet,
Hein Kraanen
transmissielijn met B200 SP1054
Moderator: Beheerdersteam
Re: transmissielijn met B200 SP1054
Wat leesvoer om mee te beginnen https://hifiwigwam.com/forum/topic/7390 ... ker-build/
