Hallo, ik ben Kor, 51 jaar en al jaren liefhebber van buizenradio's
Helaas weet ik er zelf te weinig van om ze te kunnen repareren. Ik hoop via dit forum aan wat informatie te komen.Vandaag ben ik in het bezit gekomen ( voor een appeltaart ) van een Philips BX 586 .Tenminste dat denk ik te kunnen lezen op het typeplaatje. Op het internet is hierover niets te vinden. De ECH 21 is defect maar heeft een andere voet dan ik gewend ben. Is er iemand die mij verder kan helpen?
BX 586
Moderator: Beheerdersteam
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: BX 586
Welkom Kor. Kun je foto's posten van de radio? Liefst voor, achter, en binnenkant.
Re: BX 586
Hallo Barry,
ik zou best een paar foto's willen sturen maar kan dat ook via mijn mobiel?
ik zou best een paar foto's willen sturen maar kan dat ook via mijn mobiel?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: BX 586
Jazeker Kor. Dat kan met alles waarmee je naar dit forum kijkt. 1 maar, foto's mogen niet groter dan 1 mb/st zijn.
Als het niet lukt, kun je de foto's naar mij e-mailen. Ik zal ze dan wel kleiner maken en posten, mijn mail adres stuur ik je zo in een persoonlijk bericht.
Mvg, Barry
Als het niet lukt, kun je de foto's naar mij e-mailen. Ik zal ze dan wel kleiner maken en posten, mijn mail adres stuur ik je zo in een persoonlijk bericht.
Mvg, Barry
