Hallo,ik heb al verschillende malen geprobeerd,om een beetje geluid te krijgen uit mijn set.
Die bestaat uit een Luxman voor en eindversterker 383/Thorens 125/en al of niet een Cambridge 640P mm/mc pre-amplifier.
Maar wat ik ook doet,geen geluid.
De draaitafel heb ik van iemand,die ook in het bezit is van een Luxman (geintr).het element is een Shure-V15 type III.
Moet of kan ik hier die Cambridge bij gebruiken,en zoja,in welke stand,mm of mc.
Maar ik vraag me ook af,waarom bij de verkoper gewoon rechtstreeks op de versterker,wat het bij mij dus niet doet.maar met de Cambr.doet het geheel het ook niet.
Hoe nu verder.
Ik hoor wel van jullie.
Ruud.
Versterker/draaitafel.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Versterker/draaitafel.
De Lux 383 typen, zowel de voor-eind combi als de geintegreerde versterker hebben een phono ingang.
Je element is MM. Die kan gelijk op de Lux worden aangesloten op de phono ingang. De 640p niet gebruiken. Aarddraadje van de Thorens aan de schroef die vlak bij de phono ingangsbusjes zit.
Je kan natuurlijk als je dat wilt de 640p toch gebruiken, maar die moet je dan op zijn beurt NIET op de phono ingang van de Lux zetten, maar op 1 van de lijningangen (elke willekeurige andere ingang dus)
Je element is MM. Die kan gelijk op de Lux worden aangesloten op de phono ingang. De 640p niet gebruiken. Aarddraadje van de Thorens aan de schroef die vlak bij de phono ingangsbusjes zit.
Je kan natuurlijk als je dat wilt de 640p toch gebruiken, maar die moet je dan op zijn beurt NIET op de phono ingang van de Lux zetten, maar op 1 van de lijningangen (elke willekeurige andere ingang dus)
