Wie kent het kabelmerk Shibuya?
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Wie kent het kabelmerk Shibuya?
Wie heeft informatie/kent het kabelmerk Shibuya?
Ik heb twee van deze kabels liggen, maar kan maar weinig informatie vinden over dit merk/kabel.
Ik heb twee van deze kabels liggen, maar kan maar weinig informatie vinden over dit merk/kabel.
Re: Wie kent het kabelmerk Shibuya?
Nee, kabel komt uit een faillissement, maar kan er maar weinig over vinden. Zou het S/PDIF kabel kunnen zijn?
Het is oneway zo te zien dus niet geschikt voor wisselstroom? Ik zou zeggen gewoon luisteren, als je het niets vindt dan is da tzo, ben je aan het genieten dan moet je je niets aantrekken van wat anderen er van vonden.
One way staat volgens mij voor de looprichting.
Heeft te maken met de afscherming. Het signaal moet dus in de richting van de pijl.
Ik denk dat dit best een deftig kabeltje kan zijn.
Heeft te maken met de afscherming. Het signaal moet dus in de richting van de pijl.
Ik denk dat dit best een deftig kabeltje kan zijn.
- VintageHarry
Dat laatste zou best eens kunnen, ja. En gezien het opschrift "high definition A/V" denk ik eigenlijk niet aan een S/PDIF kabel.
Ik zal de connectors eens los schroeven en nog een aantal foto's daarvan hier plaatsen, misschien dat dat meer duidelijkheid verschaft.
- anonamemouse
Het is een Japans bedrijf dat voornamelijk (of uitsluitend, dat weet ik niet zeker) videokabels maakt. Je komt ze hier nooit tegen, dus het zal een verdwaalde zijn...
Toch vreemd dat er maar zo weinig info te vinden is over dit merk, maar zal inderdaad een verdwaalde kabel zijn.anonamemouse schreef:Het is een Japans bedrijf dat voornamelijk (of uitsluitend, dat weet ik niet zeker) videokabels maakt. Je komt ze hier nooit tegen, dus het zal een verdwaalde zijn...
Ook nog maar even een foto van de connector en soldering.
Daar lijkt het wel op, maar voor welke toepassing?Shadow schreef:Netjes, Coax zo te zien?
Prima te gebruiken als rca.
Maar, zal waarschijnlijk bedoeld zijn voor spdif.
Maar, zal waarschijnlijk bedoeld zijn voor spdif.
Oh, dat zou mooi zijn. Kan het kwaad als ik dit gewoon probeer tussen mijn DAC en CD loopwerk?toetertje schreef:Maar, zal waarschijnlijk bedoeld zijn voor spdif.
Nee hoor, moet gewoon kunnen.
Maar, ik zou ze ook eens als rca proberen.
Dat kan best eens erg goed klinken. Wel op de richting letten dan.
Maar, ik zou ze ook eens als rca proberen.
Dat kan best eens erg goed klinken. Wel op de richting letten dan.
Wat jammer dat de ironie zo nu en dan verloren gaat..John P schreef:Het is oneway zo te zien dus niet geschikt voor wisselstroom? Ik......
groet,
Aat
- pappaleo
- Contacteer:
Gaat zeker niet verloren, maar ik ga ook niet proberen dit juweeltje te overtreffen.
Ja, dan wel.ds23man schreef:Gelukkig is een spdif signaal een blokgolf........
- anonamemouse
Daar voelt die kabel verder niks van hoor...ds23man schreef:Gelukkig is een spdif signaal een blokgolf........