Pagina 1 van 1
Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?
Geplaatst: za 07 apr 2018, 22:27
door OpaBert
Er moet denk ik nog een Trafo en 7812 ? op en een ne555 ik denk dat het een inschakel vertraging is
Maar ben nieuws gierig

waar het vandaan komt ?
Het komt van Ronny van zijn spullen zat bij zijn TAC34 restanten
Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?
Geplaatst: za 07 apr 2018, 22:38
door Barry2001
Nee, ken 'm niet. Maar staat bij welke waarde erop moet, dan zal het wel werken toch?
Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?
Geplaatst: za 07 apr 2018, 22:44
door OpaBert
Barry2001 schreef:Nee, ken 'm niet. Maar staat bij welke waarde erop moet, dan zal het wel werken toch?
ja en een weerstandje en een elco Dus zal wel zo werken Barry
Maar zoals gezegd ben nieuwsgierig wie het zo netjes op print heeft gemaakt
is gewoon leuk om te weten
Denk dat er nog wel een paar in gebruik zijn

Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?
Geplaatst: zo 08 apr 2018, 1:45
door Marp
Even voor de duidelijkheid, want het topic staat tussen de advertenties: is de vraag puur informatief, of zoek je ook een tweedehands exemplaar ter overname?
Edit: teruglezend begrijp ik dat je de schakeling al bezit en enkel naar antwoorden zoekt. Als ik het mis heb, omdat je ook op zoek bent naar gebruikte onderdelen o.i.d., moet je maar even roepen Bert. Dan verhuis ik het topic terug naar het marktplaatsgedeelte.
Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?
Geplaatst: zo 08 apr 2018, 10:56
door OpaBert
Marp schreef:Even voor de duidelijkheid, want het topic staat tussen de advertenties: is de vraag puur informatief, of zoek je ook een tweedehands exemplaar ter overname?
Edit: teruglezend begrijp ik dat je de schakeling al bezit en enkel naar antwoorden zoekt. Als ik het mis heb, omdat je ook op zoek bent naar gebruikte onderdelen o.i.d., moet je maar even roepen Bert. Dan verhuis ik het topic terug naar het marktplaatsgedeelte.
Marp ik weet niet beter als je wat zoekt bij gevraagd info
In dit geval alleen info ! Bedankt Marp

Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?
Geplaatst: zo 08 apr 2018, 11:07
door ds23man
Zou ook een klik/aan uit kunnen zijn.
Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?
Geplaatst: zo 08 apr 2018, 11:12
door OpaBert
Ik ga vanmiddag of morgen dat ding in elkaar zetten en proberen .
Of zonnestralen bekijken Dat is ook lang geleden

Maar was beniuewd wie het ontworpen had hier
Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?
Geplaatst: zo 08 apr 2018, 13:00
door ray5150
Het kan natuurlijk ook gewoon een printje van Ebay zijn...
Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?
Geplaatst: zo 08 apr 2018, 13:02
door pappaleo
ray5150 schreef:Het kan natuurlijk ook gewoon een printje van Ebay zijn...
Dan nog is het door iemand ontworpen.

Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?
Geplaatst: zo 08 apr 2018, 13:07
door ray5150
pappaleo schreef:Dan nog is het door iemand ontworpen.

Klopt, grote kans dat die persoon een naam heeft dat klinkt als een Aziatisch gerecht.

Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?
Geplaatst: zo 08 apr 2018, 13:22
door Ah!buis
pappaleo schreef:ray5150 schreef:Het kan natuurlijk ook gewoon een printje van Ebay zijn...
Dan nog is het door iemand ontworpen.

Moet iemand zijn die onder en boven niet goed uit elkaar kan houden, deel van de tekst staat op z'n kop.

- Om.jpg (9.99 KiB) 824 keer bekeken
Misschien Australië of Nieuwzeeland ?
Anne
Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?
Geplaatst: zo 08 apr 2018, 15:38
door OpaBert
Ah!buis schreef:pappaleo schreef:ray5150 schreef:Het kan natuurlijk ook gewoon een printje van Ebay zijn...
Dan nog is het door iemand ontworpen.

Moet iemand zijn die onder en boven niet goed uit elkaar kan houden, deel van de tekst staat op z'n kop. Om.jpg Misschien Australië of Nieuwzeeland ?
Anne
Potverdorie Anne Scherp zeg

zo beter
Ik hebb het perongeluk gespiegeld
Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?
Geplaatst: ma 09 apr 2018, 16:57
door ronnydepony
Ha neen, dit is mijn ontwerp voor een KAKU, nooit getest.
Relais moet apart geschakeld worden.
Schema :
Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?
Geplaatst: ma 09 apr 2018, 21:07
door ray5150
En hier het origineel daarvan :
Pjotr !

Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?
Geplaatst: ma 09 apr 2018, 22:21
door OpaBert
Bedankt Ronny en Ray
zo kom ik er ook
Ronny ik heb je heel erg onderschat zie ik wel
Weer een Klasse printje laten maken Nou testen deze week
Moet nog wat onderdeeltjes ervoor bestellen
Maar nu is alles compleet

Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?
Geplaatst: wo 25 apr 2018, 8:30
door 211audio
Ha Bert,
Kijk anders ook naar dit printje: Conrad Components 195901 Timer Bouwpakket 12 V/DC 0.5 - 150 s vertraagd in- / uitschakelen
Je kunt er 230Vac/8A mee schakelen. Dat allemaal voor €16,50
Ik gebruik ze ook in mijn netfilter: als ik mijn voorversterker aanzet, worden de eindversterkers vertraagd ingeschakeld.
Re: Wie kent dit printje Inschakelvertraging ?
Geplaatst: wo 25 apr 2018, 9:23
door OpaBert
211audio schreef:Ha Bert,
Kijk anders ook naar dit printje: Conrad Components 195901 Timer Bouwpakket 12 V/DC 0.5 - 150 s vertraagd in- / uitschakelen
Je kunt er 230Vac/8A mee schakelen. Dat allemaal voor €16,50
TimedSwitch.jpg
Ik gebruik ze ook in mijn netfilter: als ik mijn voorversterker aanzet, worden de eindversterkers vertraagd ingeschakeld.
Goeie tip
Ben nu voorzien Maar Barry hier maakt ook prachtige printjes ervoor
Dat is mijn hof leverancier printjes
