Ik werk aan een tafel vlakbij de tuindeur die toch meestal op een kier staat om de jonge kater des huizes te behagen, maar na een dagje boven de bout hangen voel ik het toch wel.
Ik had voor dit doel eerst een stofzuiger bij t grofvuil geplukt, maar van de week werd in de straat een hele keuken in de container gegooid, ( dat koopt hier huizen voor een miljoen en dan mot ook de hele keuken met alles erop en eraan nieuw) en daar zat zo'n enorm luxe afzuigkap bij. Ding deed het ook gewoon en met een heel acceptabel geluidsniveau. De uitgang had met gemak het jurkje van Marilyn Monroe op doen waaien.
Eigenlijk hoef ik vrij weinig te doen.
Ik moet kijken naar de losse filters en hun grootte en de uitgang daarop aanpassen.
Ik denk dat ik deze dubbelloops ventilator in een grote chromen bol ga zetten, (ook van bij t grofvuil) want die kap is me te groot.
Het enig wat ik dus nodig heb is een filter en eventueel een verloopstuk voor op de afvoer uit de bouwmarkt. En ik moet de chromen bol ehr zijn nieuwe rol opdwingen...
