Het eerste weekend zijn er vier scholieren geweest.
Hiervoor al een paar luisteravonden gehad zodat ze , na overleg met mij , een keuze moeten maken.
Anne had echt affiniteit met de mini TL. (speakertjes ooit van B-force gekocht en dit was het voorlaatste setje)
Soms komen kinderen nog een keer terug met een van de ouders on te luisteren.
Vaak omdat ze een Krill set willen en daarvoor hebben ze meestal wat financiele steun nodig van de ouders.
Voor Willem werd het dus een Krill AMT set.
Omdat mijn ontwerpen altijd evolueren heb ik met Willem enige wijzigingen doorgenomen.
Het is nu echt een strak zuiltje geworden met de mass-loading in de bodem.
Ook het XO zit nu in de bodem en is veel makkelijker te monteren en dus ook toegankelijk.
De bas is nu zelfs beter dan voorheen , en die was al zo overtuigend.
Ik ben zelf dus ook wel blij met deze wijziging.
Wat foto's voor de liefhebbers om een indruk te geven.
We kregen (ondanks mijn nog naslepende griep) 2 ruwe setjes spelend en geschuurd af in 3 dagen.
Telefoontjes van de ouders gehad : over hoe geweldig ze het vonden , doet toch goed al word ik betaald
Als er vragen zijn hoor ik het wel.
mvgr. Leon , enjoy the music !!
