Aansluiten subwoofer met dubbele spreekspoel
Geplaatst: za 03 feb 2018, 20:40
Goedenavond,
Ik wil 2 woofers met een dubbele spreekspoel gebruiken voor gebruiken in een open baffle project waarbij 1 woofer per baffle wordt gebruikt. De woofers hebben een impedantie van 2x4 ohm.
Is het mogelijk om bij de woofers 1 aansluiting te gebruiken? Of de aansluitingen parallel of serieel aansluiten. Bij Parallel zou ik een impedantie van 2 ohm overhouden, dus dat lijkt me geen optie.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Groet,
Erik
Ik wil 2 woofers met een dubbele spreekspoel gebruiken voor gebruiken in een open baffle project waarbij 1 woofer per baffle wordt gebruikt. De woofers hebben een impedantie van 2x4 ohm.
Is het mogelijk om bij de woofers 1 aansluiting te gebruiken? Of de aansluitingen parallel of serieel aansluiten. Bij Parallel zou ik een impedantie van 2 ohm overhouden, dus dat lijkt me geen optie.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Groet,
Erik