Pagina 1 van 1

Mezelf effe voorstellen

Geplaatst: di 30 jan 2018, 21:52
door lazy_mosquito
Hallo allemaal
Iets te laat, heb reeds een draadje lopen op dit forum. Maar vond na het rondstruinen op dit forum deze draadjes.
Ik ben Pieter, 48 jaar, en ben reeds heel men leven doe het zelver.
Als ik het zelf kan maken, probeer ik dat ook.
Ik heb van alles en niets kennis. Kan wat 3d tekenen, ben beeldhouwer van opleiding, houd me bezig met 3d printen, cnc en lasercutten, computers, enz...
Denk altijd opnieuw dat elk project dat ik begin gemakkelijk zal zijn, snel klaar zal zijn en uiteraard sla ik elke keer volledig de plank mis :mrgreen:
Heb altijd al een zwak gehad voor een goed klinkende geluidsinstallatie, maar vind de prijzen die gevraagd worden voor de betere installatie onbetaalbaar. Dus ik denk dat ik dat zelf beter en goedkoper kan :sure:

Heb reeds enkelen van jullie ontmoet in mijn draadje, en was aangenaam verrast door de behulpzaamheid. Het valt me voor de rest ook reuze mee dat er weinig of niet getrold wordt op dit forum.

Blij dat ik dit forum gevonden heb (merci Patrick AKA Meanman64)

Re: Mezelf effe voorstellen

Geplaatst: wo 31 jan 2018, 0:22
door hannesie
Dat houdt in dat je ook in de BE woont of is dat een foute inschatting. :hide: :mrgreen:

Re: Mezelf effe voorstellen

Geplaatst: wo 31 jan 2018, 2:50
door lazy_mosquito
Geen foute inschatting, Antwerpen om juist te zijn.
Maar wat hield dat in als ik vragen mag? :o

Re: Mezelf effe voorstellen

Geplaatst: wo 31 jan 2018, 7:49
door Barry2001
Welkom hier! Jullie (Patrick en jij) vormen een mooi stel samen, de gemeneman en de luie mug :mrgreen:

Re: Mezelf effe voorstellen

Geplaatst: wo 31 jan 2018, 9:17
door OpaBert
:D Ook welkom hier

Re: Mezelf effe voorstellen

Geplaatst: wo 31 jan 2018, 12:19
door hannesie
lazy_mosquito schreef:
Geen foute inschatting, Antwerpen om juist te zijn.
Maar wat hield dat in als ik vragen mag? :o
Ik weet dat hij (Meanman) in in BE woont, ben wel eens bij hem langs geweest, vandaar de link zoals ik die bedacht, toen ik dan las, dat je Meanman tot je vrinden/kennissen rekent. :mrgreen: :relax:

Re: Mezelf effe voorstellen

Geplaatst: wo 31 jan 2018, 12:23
door ray5150
Namens mij ook welkom geheten bij deze.

Re: Mezelf effe voorstellen

Geplaatst: wo 31 jan 2018, 13:01
door lazy_mosquito
hannesie schreef:
lazy_mosquito schreef:
Geen foute inschatting, Antwerpen om juist te zijn.
Maar wat hield dat in als ik vragen mag? :o
Ik weet dat hij (Meanman) in in BE woont, ben wel eens bij hem langs geweest, vandaar de link zoals ik die bedacht, toen ik dan las, dat je Meanman tot je vrinden/kennissen rekent. :mrgreen: :relax:
Ik ken hem niet persoonlijk, maar kwam hem tegen op een ander forum, en zo kwam ik hier terecht... :)