Iets te laat, heb reeds een draadje lopen op dit forum. Maar vond na het rondstruinen op dit forum deze draadjes.
Ik ben Pieter, 48 jaar, en ben reeds heel men leven doe het zelver.
Als ik het zelf kan maken, probeer ik dat ook.
Ik heb van alles en niets kennis. Kan wat 3d tekenen, ben beeldhouwer van opleiding, houd me bezig met 3d printen, cnc en lasercutten, computers, enz...
Denk altijd opnieuw dat elk project dat ik begin gemakkelijk zal zijn, snel klaar zal zijn en uiteraard sla ik elke keer volledig de plank mis
Heb altijd al een zwak gehad voor een goed klinkende geluidsinstallatie, maar vind de prijzen die gevraagd worden voor de betere installatie onbetaalbaar. Dus ik denk dat ik dat zelf beter en goedkoper kan
Heb reeds enkelen van jullie ontmoet in mijn draadje, en was aangenaam verrast door de behulpzaamheid. Het valt me voor de rest ook reuze mee dat er weinig of niet getrold wordt op dit forum.
Blij dat ik dit forum gevonden heb (merci Patrick AKA Meanman64)
