Mezelf effe voorstellen

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
lazy_mosquito
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 22 jan 2018, 14:51

Mezelf effe voorstellen

Bericht door lazy_mosquito »

Hallo allemaal
Iets te laat, heb reeds een draadje lopen op dit forum. Maar vond na het rondstruinen op dit forum deze draadjes.
Ik ben Pieter, 48 jaar, en ben reeds heel men leven doe het zelver.
Als ik het zelf kan maken, probeer ik dat ook.
Ik heb van alles en niets kennis. Kan wat 3d tekenen, ben beeldhouwer van opleiding, houd me bezig met 3d printen, cnc en lasercutten, computers, enz...
Denk altijd opnieuw dat elk project dat ik begin gemakkelijk zal zijn, snel klaar zal zijn en uiteraard sla ik elke keer volledig de plank mis :mrgreen:
Heb altijd al een zwak gehad voor een goed klinkende geluidsinstallatie, maar vind de prijzen die gevraagd worden voor de betere installatie onbetaalbaar. Dus ik denk dat ik dat zelf beter en goedkoper kan :sure:

Heb reeds enkelen van jullie ontmoet in mijn draadje, en was aangenaam verrast door de behulpzaamheid. Het valt me voor de rest ook reuze mee dat er weinig of niet getrold wordt op dit forum.

Blij dat ik dit forum gevonden heb (merci Patrick AKA Meanman64)
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mezelf effe voorstellen

Bericht door hannesie »

Dat houdt in dat je ook in de BE woont of is dat een foute inschatting. :hide: :mrgreen:
Gebruikersavatar
lazy_mosquito
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 22 jan 2018, 14:51

Re: Mezelf effe voorstellen

Bericht door lazy_mosquito »

Geen foute inschatting, Antwerpen om juist te zijn.
Maar wat hield dat in als ik vragen mag? :o
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Mezelf effe voorstellen

Bericht door Barry2001 »

Welkom hier! Jullie (Patrick en jij) vormen een mooi stel samen, de gemeneman en de luie mug :mrgreen:
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Mezelf effe voorstellen

Bericht door OpaBert »

:D Ook welkom hier
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mezelf effe voorstellen

Bericht door hannesie »

lazy_mosquito schreef:
Geen foute inschatting, Antwerpen om juist te zijn.
Maar wat hield dat in als ik vragen mag? :o
Ik weet dat hij (Meanman) in in BE woont, ben wel eens bij hem langs geweest, vandaar de link zoals ik die bedacht, toen ik dan las, dat je Meanman tot je vrinden/kennissen rekent. :mrgreen: :relax:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Mezelf effe voorstellen

Bericht door ray5150 »

Namens mij ook welkom geheten bij deze.
Gebruikersavatar
lazy_mosquito
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 22 jan 2018, 14:51

Re: Mezelf effe voorstellen

Bericht door lazy_mosquito »

hannesie schreef:
lazy_mosquito schreef:
Geen foute inschatting, Antwerpen om juist te zijn.
Maar wat hield dat in als ik vragen mag? :o
Ik weet dat hij (Meanman) in in BE woont, ben wel eens bij hem langs geweest, vandaar de link zoals ik die bedacht, toen ik dan las, dat je Meanman tot je vrinden/kennissen rekent. :mrgreen: :relax:
Ik ken hem niet persoonlijk, maar kwam hem tegen op een ander forum, en zo kwam ik hier terecht... :)
Plaats reactie