Pagina 1 van 1

even voorstellen,

Geplaatst: wo 03 jan 2018, 20:16
door Woosey
Goede avond doehetzelvers!

Ik ben Tommy, 36 jaar oud, werkzaam in een car audio zaak ergens in midden limburg en ik bouw graag speakers en andere creaties die bijvoorbeeld met mn werk te doen hebben.

Mijn home setup is tegenwoordig een paar tqwt's met 16,5cm midwoofer en 25mm tweeter ( ja car audio spul :D ), dit alles aktief spelend met een minidsp nanoavr hda en onkyo tx-sr606, en ik heb de materialen zo goed als compleet om een set dipool luidsprekers te bouwen. ( 4x 15", 2x 182mm en diverse tweeters die ik kan proberen ) alleen een goed ontwerp en de versterking heb ik nog nodig :D

Mijn auto setup is iets gekker, 4 weg aktief in een mazda mx5 :mrgreen: klinkt als een klokje :D

Ik heb me hier aangemeld om mijn houtbewerkingskunde wat op te schroeven en ideeen te delen en ervaringen te lezen en delen.

nu is het tijd om eens door het forum te gaan lezen :D :rock:

Re: even voorstellen,

Geplaatst: wo 03 jan 2018, 20:20
door John P
Welkom Woosey, met 4x15'' moet je toch wel een paar strijkplanken kunnen maken.

Re: even voorstellen,

Geplaatst: wo 03 jan 2018, 20:31
door Woosey
Dankje John!

Ja dat is uiteindelijk wel de bedoeling haha.

Re: even voorstellen,

Geplaatst: wo 03 jan 2018, 21:28
door Henkjan
Welkom Tommy!

Ik ben ook bezig met een OB met 2*15": http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=25811

Re: even voorstellen,

Geplaatst: wo 03 jan 2018, 22:07
door Woosey
Henkjan schreef:
Welkom Tommy!

Ik ben ook bezig met een OB met 2*15": http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=25811
Hey tof! Mooi spulleke voor het project! Ik ben 4 jaar geleden in de fabriek geweest van German maestro, voormalig mb quart. Mooie ervaring daar met toffe mensen! :D

Re: even voorstellen,

Geplaatst: wo 03 jan 2018, 22:47
door Bertje
Welkom, er staat hier veel moois te lezen, beter dan fb ;-) succes met bouwen alvast
groeten,
Rob.

Re: even voorstellen,

Geplaatst: wo 03 jan 2018, 22:53
door Woosey
Bertje schreef:
Welkom, er staat hier veel moois te lezen, beter dan fb ;-) succes met bouwen alvast
groeten,
Rob.
Hey Rob, leuk je hier ook te zien! Thanks!