even voorstellen,
Geplaatst: wo 03 jan 2018, 20:16
Goede avond doehetzelvers!
Ik ben Tommy, 36 jaar oud, werkzaam in een car audio zaak ergens in midden limburg en ik bouw graag speakers en andere creaties die bijvoorbeeld met mn werk te doen hebben.
Mijn home setup is tegenwoordig een paar tqwt's met 16,5cm midwoofer en 25mm tweeter ( ja car audio spul
), dit alles aktief spelend met een minidsp nanoavr hda en onkyo tx-sr606, en ik heb de materialen zo goed als compleet om een set dipool luidsprekers te bouwen. ( 4x 15", 2x 182mm en diverse tweeters die ik kan proberen ) alleen een goed ontwerp en de versterking heb ik nog nodig
Mijn auto setup is iets gekker, 4 weg aktief in een mazda mx5
klinkt als een klokje
Ik heb me hier aangemeld om mijn houtbewerkingskunde wat op te schroeven en ideeen te delen en ervaringen te lezen en delen.
nu is het tijd om eens door het forum te gaan lezen

Ik ben Tommy, 36 jaar oud, werkzaam in een car audio zaak ergens in midden limburg en ik bouw graag speakers en andere creaties die bijvoorbeeld met mn werk te doen hebben.
Mijn home setup is tegenwoordig een paar tqwt's met 16,5cm midwoofer en 25mm tweeter ( ja car audio spul
Mijn auto setup is iets gekker, 4 weg aktief in een mazda mx5
Ik heb me hier aangemeld om mijn houtbewerkingskunde wat op te schroeven en ideeen te delen en ervaringen te lezen en delen.
nu is het tijd om eens door het forum te gaan lezen