even voorstellen,

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Woosey
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 03 jan 2018, 19:55

even voorstellen,

Bericht door Woosey »

Goede avond doehetzelvers!

Ik ben Tommy, 36 jaar oud, werkzaam in een car audio zaak ergens in midden limburg en ik bouw graag speakers en andere creaties die bijvoorbeeld met mn werk te doen hebben.

Mijn home setup is tegenwoordig een paar tqwt's met 16,5cm midwoofer en 25mm tweeter ( ja car audio spul :D ), dit alles aktief spelend met een minidsp nanoavr hda en onkyo tx-sr606, en ik heb de materialen zo goed als compleet om een set dipool luidsprekers te bouwen. ( 4x 15", 2x 182mm en diverse tweeters die ik kan proberen ) alleen een goed ontwerp en de versterking heb ik nog nodig :D

Mijn auto setup is iets gekker, 4 weg aktief in een mazda mx5 :mrgreen: klinkt als een klokje :D

Ik heb me hier aangemeld om mijn houtbewerkingskunde wat op te schroeven en ideeen te delen en ervaringen te lezen en delen.

nu is het tijd om eens door het forum te gaan lezen :D :rock:
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: even voorstellen,

Bericht door John P »

Welkom Woosey, met 4x15'' moet je toch wel een paar strijkplanken kunnen maken.
Woosey
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 03 jan 2018, 19:55

Re: even voorstellen,

Bericht door Woosey »

Dankje John!

Ja dat is uiteindelijk wel de bedoeling haha.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: even voorstellen,

Bericht door Henkjan »

Welkom Tommy!

Ik ben ook bezig met een OB met 2*15": http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=25811
Woosey
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 03 jan 2018, 19:55

Re: even voorstellen,

Bericht door Woosey »

Henkjan schreef:
Welkom Tommy!

Ik ben ook bezig met een OB met 2*15": http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=25811
Hey tof! Mooi spulleke voor het project! Ik ben 4 jaar geleden in de fabriek geweest van German maestro, voormalig mb quart. Mooie ervaring daar met toffe mensen! :D
Gebruikersavatar
Bertje
Ook commercieel actief
Berichten: 1311
Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 23:05
Locatie: Lunteren
Contacteer:

Re: even voorstellen,

Bericht door Bertje »

Welkom, er staat hier veel moois te lezen, beter dan fb ;-) succes met bouwen alvast
groeten,
Rob.
Woosey
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 03 jan 2018, 19:55

Re: even voorstellen,

Bericht door Woosey »

Bertje schreef:
Welkom, er staat hier veel moois te lezen, beter dan fb ;-) succes met bouwen alvast
groeten,
Rob.
Hey Rob, leuk je hier ook te zien! Thanks!
Plaats reactie