Email notificaties?
Geplaatst: ma 04 sep 2006, 13:03
Om een of andere reden ontvang ik geen email notificaties meer, ondanks het feit dat ik deze optie heb aanstaan in mijn profiel, dit is gekomen na de verhuizing van 't forum afgelopen weekend. Is dit een bekend probleem waar inmiddels aan gewerkt wordt? Of ben ik de enigste?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com