Om een of andere reden ontvang ik geen email notificaties meer, ondanks het feit dat ik deze optie heb aanstaan in mijn profiel, dit is gekomen na de verhuizing van 't forum afgelopen weekend. Is dit een bekend probleem waar inmiddels aan gewerkt wordt? Of ben ik de enigste?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Email notificaties?
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
hebben anderen ook last van, en Sander had al geantwoord dat hij er mee bezig was, zie viewtopic.php?p=47324#47324 (maar dat had je daar toch ook al gepost?)
