Pagina 1 van 1
Wat was dit ook al weer?!
Geplaatst: wo 04 okt 2017, 17:21
door Salamander
Ik ben op zoek naar het merk van deze luidsprekers, .... iemand?!!
Ik zie ze nog zo op de plank staan bij Sterk in Deventer, helaas bestaat die winkel niet meer.
Het was iets met bamboe, ongefilterd, ... kan me zelfs nog herinneren dat er Herman van Veen op werd gespeeld, ...

Re: Wat was dit ook al weer?!
Geplaatst: wo 04 okt 2017, 18:19
door Leeuwarden
Dat zijn Kalkman speakers.Daar moet je niet naar willen zoeken...
Re: Wat was dit ook al weer?!
Geplaatst: wo 04 okt 2017, 18:40
door Salamander
Vertel, ... het was een kringloop gokje. Er zitten trouwens wel 4 leuke breedbandjes in van Seas en het kastje is echt van binnen en buiten heel mooi af gewerkt.
Geluid is echter wat fletsch en dat komt waarschijnlijk door het ontbreken van een filter. Het laag is er niet (echt), ... subwoofer boxen denk ik dan maar?
Re: Wat was dit ook al weer?!
Geplaatst: wo 04 okt 2017, 19:09
door pappaleo
Re: Wat was dit ook al weer?!
Geplaatst: wo 04 okt 2017, 19:19
door Leeuwarden
Salamander schreef:Vertel, ... het was een kringloop gokje. Er zitten trouwens wel 4 leuke breedbandjes in van Seas en het kastje is echt van binnen en buiten heel mooi af gewerkt.
Geluid is echter wat fletsch en dat komt waarschijnlijk door het ontbreken van een filter. Het laag is er niet (echt), ... subwoofer boxen denk ik dan maar?
Ik heb ze op verzoek ooit eens thuis beluisterd. Ik vond het bar slecht.
Re: Wat was dit ook al weer?!
Geplaatst: wo 04 okt 2017, 19:24
door Salamander
Dit is echt the ultimate luidsprekerkabel verkooppraatprestatie, ... ze zouden er een prijs voor in het leven moeten roepen.
Re: Wat was dit ook al weer?!
Geplaatst: wo 04 okt 2017, 19:27
door Salamander
En dat is echt een goed idee voor deze site, ... youtubekanaaltje met praatjes makers. Kun je dan op stemmen en degene met het meest overtuigende "oh my god" verhaal krijgt de beker, ... supervet!
Re: Wat was dit ook al weer?!
Geplaatst: wo 04 okt 2017, 19:29
door Salamander
De concurrentie is "tough"!
Re: Wat was dit ook al weer?!
Geplaatst: wo 04 okt 2017, 19:37
door Chris_T
Ach het gezwets in die artikelen moet je negeren, dat is vaak geschreven door personen die er totaal geen bal van snappen en maar een eigen draai aan geven.
Bovendien is ook maar de vraag of de betreffende interviewer alles goed noteren/onthouden.
Maar volgens mij zaten in de boven afgebeelde speakers de Vifa TG9's in toch?
Mocht het niet klinken dan kun je daar altijd nog 4 Picolino's van maken

.
Re: Wat was dit ook al weer?!
Geplaatst: wo 04 okt 2017, 20:21
door VintageHarry
Hee, wat grappig, die zag ik deze week ook op Marktplaats langskomen. Met een fijn vraagprijsje...
https://link.marktplaats.nl/m1210717928
Re: Wat was dit ook al weer?!
Geplaatst: wo 04 okt 2017, 22:37
door audiomanics
Met exact de zelfde foto... bijna verdacht...
Kees