Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9199 Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad
Bericht
door wouter » wo 20 sep 2017, 19:20
Het lijkt me niet dat die gegevens bij de woofer uit de link horen.
Vermogen en xmax horen niet bij elkaar zo. 100W vs 300/600W
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4781 Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Bericht
door Olaf Analogue » wo 20 sep 2017, 22:37
Hij heeft de gegevens uit de pdf gehaald die in die link aangeboden wordt.
Het "ding" is trouwens maar 6 inch, dat klinkt bij mij niet als een subwoofer.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » wo 20 sep 2017, 22:38
fs van 52Hz is ook hoger dan gebruikelijk voor een sub
waarvoor wil je ze gaan gebruiken?
Shadow
Berichten: 20404 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » wo 20 sep 2017, 22:45
Boembox voor in de auto, meer is het niet...
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9199 Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad
Bericht
door wouter » wo 20 sep 2017, 23:10
Wel optisch mooi spul!
sander815
Berichten: 50 Lid geworden op: do 15 okt 2009, 11:55
Bericht
door sander815 » do 21 sep 2017, 13:07
kleine subwoofer in de auto inderdaad