Mag daar niet verder over doorgepraat worden ofzo? En wie bepaalt dat?
Forumcipier?
Moderator: Beheerdersteam
Forumcipier?
Hier liep een interessant draadje: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 5#p1848785 Volgde dat met belangstelling. Men komt er niet echt uit maar TS is er ook nog niet klaar mee. Gaat het zonder pardon pardoes op slot
Mag daar niet verder over doorgepraat worden ofzo? En wie bepaalt dat?
Mag daar niet verder over doorgepraat worden ofzo? En wie bepaalt dat?
Re: Forumcipier?
Bij vraag-en-aanbod topics kan de TS zelf het topic sluiten.
Blijkbaar waren de gedane suggesties en opmerkingen niet dusdanig bevredigend dat hij het zinvol vond om er mee door te gaan.
Blijkbaar waren de gedane suggesties en opmerkingen niet dusdanig bevredigend dat hij het zinvol vond om er mee door te gaan.
Re: Forumcipier?
Ja, dat waar ook Ray. Blijft het toch wel een beetje onnodig bruut vinden om dan maar gelijk de boel te kappen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Forumcipier?
TS heeft zelf het draadje gesloten, daar is hij vrij in.
Als je erover door wilt praten ben je natuurlijk ook vrij er zelf een topic over te openen.
Als je erover door wilt praten ben je natuurlijk ook vrij er zelf een topic over te openen.
Re: Forumcipier?
Ok Barry. Blijft altijd een beetje lastig met zulke lastige vragen in een rubriek als vraag en aanbod. We vernemen het dan misschien nog wel eens van TS. Soms is er niet direct een oplossing maar dat wil dan nog niet zeggen dat ie niet te vinden zou zijn.
Re: Forumcipier?
Ik zie het nut er niet van in om hem te sluiten, boeien de antwoorden je niet dan laat je het draadje links liggen toch?
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Forumcipier?
Tja, nu is het in ieder geval duidelijk dat verdere reacties niet meer zinvol zijn. Heeft ook wel z'n voordelen, er zijn immers weleens topics waarin nog steeds gereageerd wordt terwijl ts al tijden niet meer heeft ingelogd. Dan lijkt me dit beter, hoeft er niemand meer onnodig moeite te doen.
Re: Forumcipier?
Of verdere reacties wel of niet zinvol zijn weet we nu natuurlijk niet
En zoals Beijert ook al aangeeft blijkt een eventueel verder vervolg vanzelf wel. Overigens begrijp ik dat draadjes in vraag en aanbod automigically de prullenbak in gaan als er geruime tijd, ik meen 2 maanden, niet meer in gereageerd wordt. Los daarvan vind ik het sowieso raar om draadjes pardoes op slot te gooien en daarmee anderen het woord te ontnemen op een open forum.
Re: Forumcipier?
Tja, het is inderdaad een beetje vreemd dat het op deze manier gaat, ik bedoel, een opmerking als deze :
En misschien gaat hij er wel nog een topic over aanmaken in het luidspreker bouw gedeelte, wie weet.
dat roept dan weer een heleboel vragen bij mij op. hoe wil hij dat dan gaan doen ? en met wat voor materiaal ? het lijkt mij in ieder geval absoluut geen makkelijke klus.Ik heb besloten gezien de reacties (0) om zelf rolranden te gaan maken.
En misschien gaat hij er wel nog een topic over aanmaken in het luidspreker bouw gedeelte, wie weet.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Forumcipier?
Als er over een onderwerp niets meer te melden valt, dan is het toch niet erg als zo'n draadje gesloten wordt? Anders gaat het voor je er erg in hebt over het vervangen van zijn douchecabine. 
Re: Forumcipier?
Wie is er in de wieg gelegd voor cipier, tierelierelier, tiereliere lazarus
Soms is 't wel handig om er een slot op te doen (ook op de bar
).
Stel (het onwaarschijnlijke geval) ik ga met de auto naar Parijs (om maar iets te noemen
)
en zoek medereizigers, kostendelers.
Autotje in de prak, reis gaat niet door.Aanmelden heeft geen zin meer, slot erop
Anne
Soms is 't wel handig om er een slot op te doen (ook op de bar
Stel (het onwaarschijnlijke geval) ik ga met de auto naar Parijs (om maar iets te noemen
en zoek medereizigers, kostendelers.
Autotje in de prak, reis gaat niet door.Aanmelden heeft geen zin meer, slot erop
Anne
Re: Forumcipier?
En dan mis je de kans van een kostendeler die zelf een auto over heeft en graag wil rijden.
Re: Forumcipier?
Zoals Barry al opperde, dan begint de rijfanaat maar zelf een draadjebeijert schreef:En dan mis je de kans van een kostendeler die zelf een auto over heeft en graag wil rijden.
Anne
Re: Forumcipier?
Ik vind het taalgebruik hier, het nivo van het forum behoorlijk naar beneden trekken.
En dan ook nog onder het kopje, forumcipier. Hier zou nu een moderator best wat van mogen zeggen.
En dan ook nog onder het kopje, forumcipier. Hier zou nu een moderator best wat van mogen zeggen.
Re: Forumcipier?
Het is nou eenmaal het werk van cipiers om met sleutelbossen te rammelen en overdadig met sloten om te gaan. Maar die werken juist in een omgeving waar het communicatieniveau primitief en laag is.toetertje schreef:Ik vind het taalgebruik hier, het nivo van het forum behoorlijk naar beneden trekken.
En dan ook nog onder het kopje, forumcipier. Hier zou nu een moderator best wat van mogen zeggen.
In een omgeving waar je verwacht dat mensen fatsoenlijk communiceren, zoals op dit forum, is een ander het gesprek verder onmogelijk middels het onmogelijk maken van communicatie, een vorm van nodeloze (of misschien wel hulpeloze?) machtsuitoefening. Dan neem je een ander niet serieus en roept dat juist irritatie op. Zoiets doe je alleen als noodmaatregel als men elkaar de hersens in gaat slaan en rede niet meer werkt. Doe je dat zonder een goede en steekhoudende reden, dan verspeel je je natuurlijke zeggenschap.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Forumcipier?
Andere forumleden enorme eikel noemen en bij herhaling bevelen op te rotten getuigen van een weinig respectvolle omgang met elkaar.
Dat geldt ook voor scheldtermen als borderliner. En wat mij betreft ook voor iemand uitmaken voor forumcipier en negatief in de schijnwerpers zetten om een totaal misplaatst vermoeden. Een goed bedoeld advies: het kost niets om even na te vragen of er wellicht iets aan de hand was, alvorens ergens heisa over te maken. Voortaan dus gewoon even doen. Normaal communiceren komt niet alleen minder onsympathiek over: het is zoveel prettiger voor de algehele sfeer en het had de topicstarter in dit geval een blunder bespaard.
Los hiervan geldt onderstaande voor en tegenover ELK forumlid. Een volgende keer dat een topic met beledigende titel of ondertoon wordt geopend, haal ik het zonder kennisgeving weg.
Dat geldt ook voor scheldtermen als borderliner. En wat mij betreft ook voor iemand uitmaken voor forumcipier en negatief in de schijnwerpers zetten om een totaal misplaatst vermoeden. Een goed bedoeld advies: het kost niets om even na te vragen of er wellicht iets aan de hand was, alvorens ergens heisa over te maken. Voortaan dus gewoon even doen. Normaal communiceren komt niet alleen minder onsympathiek over: het is zoveel prettiger voor de algehele sfeer en het had de topicstarter in dit geval een blunder bespaard.
Los hiervan geldt onderstaande voor en tegenover ELK forumlid. Een volgende keer dat een topic met beledigende titel of ondertoon wordt geopend, haal ik het zonder kennisgeving weg.
ZBA schreef:Een ieder die op dit forum actief wil zijn, zal RESPECT moeten opbrengen voor mede forum leden, ongeacht de onzin die ze misschien uitkramen. Ben je het niet met iemand eens, dan op het onderwerp ingaan en niet gaan schelden, beledigen, etc. Speel de bal, niet de man. Er zal streng worden gemoderate, posts worden rücksichtlos gecensureerd of verwijderd en gebruikers die blijven schelden worden gebanned.
Re: Forumcipier?
Beste Marp,Marp schreef:Andere forumleden enorme eikel noemen en bij herhaling bevelen op te rotten getuigen van een weinig respectvolle omgang met elkaar.
Ik had van Barry begrepen dat TS zelf het draadje heeft gesloten, wat ik overigens zelf ook al dacht. Of is dat toch niet zo? Wil jij dan in het betreffende draadje aangeven waar er sprake is van "Andere forumleden enorme eikel noemen en bij herhaling bevelen op te rotten".
Of heb ik iets gemist? Ben ik wel benieuwd. Want nogmaals, vind het als geïnteresseerd meelezer in een dergelijk probleem, een merkwaardige gang van zaken.
Re: Forumcipier?
En ds-man een lol, helemaal de bedoelingWalt schreef:Hallo Peter,
Zie de laatste pagina in het topic van Hondasnl, hier gaat Hondasnl helemaal los richting ds23man...
Heb dan ook besloten deze keer er niet op in te gaan
Anne
Re: Forumcipier?
En is dat een reden om dat draadje van janamo63 ook maar op slot te doen? Krijg zo langzamerhand het idee dat men maar wat roept en maar wat doet.Ah!buis schreef:En ds-man een lol, helemaal de bedoelingWalt schreef:Hallo Peter,
Zie de laatste pagina in het topic van Hondasnl, hier gaat Hondasnl helemaal los richting ds23man...![]()
Heb dan ook besloten deze keer er niet op in te gaan![]()
Anne
I.i.g. "afgehandelde" draadjes in gevraagd/verkoop op slot doen vind ik net zoiets als de prullenbak op slot doen voor het geval iemand op het idee komt om de inhoud te stelen
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Forumcipier?
Dat had Jamoman zelf gedaan Peter, alleen de marktplaats kan een TS een draadje op slot doen.
Re: Forumcipier?
We hadden toch al geconcludeerd dat janamo63 zelf zijn gezocht topic had gesloten? Dat is mogelijk voor topics in de marksectie, die kun je zelf sluiten, zonder hulp van een moderator.
Re: Forumcipier?
Rondjes lopen mag ook al niet meer,ds23man schreef:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170714_02972544
Anne
