Verouderde mededelingen
Moderator: Beheerdersteam
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » ma 21 aug 2006, 23:42
Volgende week zaterdag + zondag (2 - 3 september) zal zelfbouwaudio.nl down zijn, voor her installatie van de server. We switchen terug naar FreeBSD ivm de problematiek (traag forum, trage ftp, slechte mail functionaliteit) die we op dit moment ervaren.
Laatst gewijzigd door
Henkjan op ma 04 sep 2006, 22:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » ma 21 aug 2006, 23:46
Oke...
Jan-Willem
Berichten: 650 Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:
Bericht
door Jan-Willem » di 22 aug 2006, 18:45
Ik heb bijna niks gemerkt.. maar oke. We raken toch niks kwijt oid
audiomanics
Berichten: 4575 Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:
Bericht
door audiomanics » di 22 aug 2006, 18:59
is 't nu 1 en 2 (onderwerp)of 2 en 3(bericht) september... Moet ik wat anders verzinnen voor die dagen
kan 't niet op 1 en 2 september van 2 - 3 uur 'snachts
Kees
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » di 22 aug 2006, 22:02
2 en 3 (1 is vrijdag)
vigier
Berichten: 677 Lid geworden op: zo 12 sep 2004, 14:07
Locatie: Het reservaat
Bericht
door vigier » di 22 aug 2006, 22:19
En wat moeten wij dan dat weekend gaan doen als het slecht weer wordt en we geen luidsprekers kunnen bouwen? Je gaat ons toch niet in de val laten trappen van het bedenken van nieuwe projecten?
I hope not....
Groeten, Joris
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » di 22 aug 2006, 22:58
naja, misschien moeten we nog snel een luisterweekeinde inlassen?
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088 Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:
Bericht
door Martijn M » wo 23 aug 2006, 1:36
Henkjan schreef: naja, misschien moeten we nog snel een luisterweekeinde inlassen?
Prima idee! Hoewel het misschien niet exact is wat je bedoelde, is iedereen die er zin in heeft welkom bij mij thuis. Beetje kort dag, maar mocht er animo zijn, dan is dat zeker een mogelijkheid. Beide dagen ben ik vrij. Zelfbouwsels en andere hifi-apparaten zijn van ook van harte welkom
.
audioot
In memoriam †
Berichten: 1242 Lid geworden op: za 21 mei 2005, 21:26
Locatie: eke belgie
Bericht
door audioot » vr 25 aug 2006, 21:54
het zullen zelfs in belgie radeloze dagen worden
audioot
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » zo 27 aug 2006, 23:15
ik ben me al aan het voorbereiden.....
Bijlagen
GeertJ
Berichten: 170 Lid geworden op: di 23 aug 2005, 19:06
Locatie: Gent - België
Bericht
door GeertJ » zo 27 aug 2006, 23:27
Henkjan schreef: ik ben me al aan het voorbereiden.....
haha, ik zie het, je gaat 2 dagen met de playstation spelen
Bijlagen
playstation.jpg (39.7 KiB) 6892 keer bekeken
Pjotr
Berichten: 36741 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek
Bericht
door Pjotr » ma 28 aug 2006, 1:13
vigier schreef: En wat moeten wij dan dat weekend gaan doen als het slecht weer wordt en we geen luidsprekers kunnen bouwen?
Groeten, Joris
Al die dingen die door het fanatiek forummen zijn blijven liggen. Groot onderhoud aan je neus misschien of je vrouw, vriendin of vriendje eens verwennen...
En anders kun je eens naar een concert gaan om eens te zien en horen hoe het er in het echt aan toe gaat. Ach je kunt toch wel wat bedenken.
audiomanics
Berichten: 4575 Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:
Bericht
door audiomanics » ma 28 aug 2006, 10:18
[quote="Pjotr"] Groot onderhoud aan je vrouw, vriendin of vriendje eens verwennen...
quote]
En over negen maanden zeker weer een heleboel nieuwe zelfbouwertjes???
Kees
SARK
Berichten: 7728 Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam
Bericht
door SARK » ma 28 aug 2006, 11:14
audiomanics schreef: En over negen maanden zeker weer een heleboel nieuwe zelfbouwertjes???
Kees
Over zelfbouw gesproken ... zelfgebouwde zelfbouwertjes
rho
Berichten: 4766 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België
Bericht
door rho » zo 03 sep 2006, 13:52
Ik krijg sinds vandaag geen mails meer als er in een topic is gereageerd. Iets mis met de settings van 't forum?
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » zo 03 sep 2006, 16:35
Ik krijg sinds vandaag geen mails meer als er in een topic is gereageerd. Iets mis met de settings van 't forum?
Hier hetzelfde probleem!
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634 Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi
Bericht
door KT88 » zo 03 sep 2006, 17:10
Er staat: "2 en 3 September forum niet beschikbaar".
Dat we nu (3 sept.) al weer kunnen posten, valt dus al mee.
Ik heb alle vertrouwen dat het allemaal goed komt.
Het forum is in ieder geval supersnel geworden hier, daar kan "mijn" forum (CO) nog een puntje aan zuigen..........
maar daar wordt aan gewerkt.....
Sander
Voormalige hoster
Berichten: 203 Lid geworden op: za 12 mar 2005, 0:23
Locatie: Utrecht
Contacteer:
Bericht
door Sander » zo 03 sep 2006, 19:42
niks mis, maar kleine dingen die nog moeten worden geconfigged.