Gebruik van mengpaneel
Geplaatst: wo 17 mei 2017, 13:53
Goedemiddag,
Ik ben voornemens om voor het eerst een radiospeaker op een 12V accu te bouwen.
Het doel is om met deze zelfbouw speaker tijdens, de door mij georganiseerde, evenementen te voorzien van muziek en tevens een microfoon te kunnen gebruiken op plaatsen waar geen stroom voorradig is
Ik heb op dit moment diverse onderdelen aangeschaft om te komen tot mijn gewenste doel t.w.
4 stuks JBL GTO 939 3-weg speakers, 1 subwoofer JBL GT4 15", amplifier JBL GTO 755.6 en een pioneer Autoradio met bluetooth.
Ik heb vooralsnog 2 vragen om verder te kunnen met mijn project.
1) Omdat ik tijdens het afspelen van mijn muziek een microfoon wil gebruiken lijkt mij dat een eenvoudig mengpaneel de beste keuze is.
Is dit een passende oplossing, heeft iemand hier ervaring mee, en zo ja welk mengpaneel kan ik hiervoor het beste gebruiken?
2) Hoe groot moet de klankkast zijn voor de SUB JBL GT4 15"" en voor de 4 JBL speakers?
Ik hoor er graag van
Mvg Robert-Jan
Ik ben voornemens om voor het eerst een radiospeaker op een 12V accu te bouwen.
Het doel is om met deze zelfbouw speaker tijdens, de door mij georganiseerde, evenementen te voorzien van muziek en tevens een microfoon te kunnen gebruiken op plaatsen waar geen stroom voorradig is
Ik heb op dit moment diverse onderdelen aangeschaft om te komen tot mijn gewenste doel t.w.
4 stuks JBL GTO 939 3-weg speakers, 1 subwoofer JBL GT4 15", amplifier JBL GTO 755.6 en een pioneer Autoradio met bluetooth.
Ik heb vooralsnog 2 vragen om verder te kunnen met mijn project.
1) Omdat ik tijdens het afspelen van mijn muziek een microfoon wil gebruiken lijkt mij dat een eenvoudig mengpaneel de beste keuze is.
Is dit een passende oplossing, heeft iemand hier ervaring mee, en zo ja welk mengpaneel kan ik hiervoor het beste gebruiken?
2) Hoe groot moet de klankkast zijn voor de SUB JBL GT4 15"" en voor de 4 JBL speakers?
Ik hoor er graag van
Mvg Robert-Jan