Pagina 1 van 1
Iemand ervaring met versterker Dragonfly?
Geplaatst: ma 24 apr 2017, 12:55
door markdebes
Iemand hier bekend met de verstrek van Dragonfly (
Black of
Red)? Ik wil een DAC kopen voor tussen m’n laptop en headset. Prijsklasse verschilt hierin uiteraard, dus ben benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft en voor zichzelf heeft bedacht wat de moeite waard is qua prijs?

Re: Iemand ervaring met versterker Dragonfly?
Geplaatst: ma 24 apr 2017, 13:23
door Ouwebok
Hi Mark,
Welkom op het forum hier!
Hier is een draadje waar ook de Audioquest Dragonfly's worden besproken; de zoekfunctie helpt je evt verder..
viewtopic.php?t=24699
Succes!
Re: Iemand ervaring met versterker Dragonfly?
Geplaatst: di 25 apr 2017, 16:39
door markdebes
Hallo! Dankjewel voor je reactie, sorry ik heb inderdaad de zoekfunctie niet gebruikt eerst. Ik ga dat eerst eens even doorlezen!