Iemand ervaring met versterker Dragonfly?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Iemand ervaring met versterker Dragonfly?
Hi Mark,
Welkom op het forum hier!
Hier is een draadje waar ook de Audioquest Dragonfly's worden besproken; de zoekfunctie helpt je evt verder..
viewtopic.php?t=24699
Succes!
Welkom op het forum hier!
Hier is een draadje waar ook de Audioquest Dragonfly's worden besproken; de zoekfunctie helpt je evt verder..
viewtopic.php?t=24699
Succes!
Re: Iemand ervaring met versterker Dragonfly?
Hallo! Dankjewel voor je reactie, sorry ik heb inderdaad de zoekfunctie niet gebruikt eerst. Ik ga dat eerst eens even doorlezen!
