Ik kwam dit tegen, en vind het nog altijd een erg mooi tijdloos design.
Misschien is er hier iemand die deze apparatuur heeft en het graag zou willen uitbreiden met de huidige techniek.
http://www.m301.de/entwicklung/index.html
Hardy
Braun design uitbreiding.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Braun design uitbreiding.
Pjotr schreef:Wat een kannibaal zeg
Hardy
Re: Braun design uitbreiding.
Ja, vooral omdat die studio serie van Braun echt een design statement van zijn tijd is. Het zijn nu echt collectors items. Zelf heb ik die serie in de jaren '80 in het wit gehad. Nu echt spijt van dat ik die ooit verkocht heb. Zo tijdloos als het is.

