Pagina 1 van 1

vertikaal bi-ampen : hoort het zo ?

Geplaatst: di 28 mar 2017, 17:33
door Muug
Dus ik wil passief en vertikaal bi-ampen.
Doe ik dat zo?
Dus de jumpers moeten echt verwijderd worden?

Re: vertikaal bi-ampen : hoort het zo ?

Geplaatst: di 28 mar 2017, 17:55
door Henkjan
lijkt me juist zo

Re: vertikaal bi-ampen : hoort het zo ?

Geplaatst: di 28 mar 2017, 18:37
door toetertje
Inderdaad wel even de jumpers verwijderen.

Re: vertikaal bi-ampen : hoort het zo ?

Geplaatst: di 28 mar 2017, 19:21
door dre
Waarom niet een versterker voor beide laag kanalen en idem voor het hoog?

Re: vertikaal bi-ampen : hoort het zo ?

Geplaatst: di 28 mar 2017, 19:39
door FR_Aad
Daar had iemand een reden voor. Maar Muug start bij iedere volgende vraag een nieuw draadje. Dus is de lijn in het verhaal is over verschillende draadjes verspreid.

Re: vertikaal bi-ampen : hoort het zo ?

Geplaatst: di 28 mar 2017, 19:48
door VintageHarry
De kanaalscheiding is bij de door Muug aangegeven opstelling beter.

Re: vertikaal bi-ampen : hoort het zo ?

Geplaatst: di 28 mar 2017, 19:54
door Muug
FR_Aad schreef:
Daar had iemand een reden voor. Maar Muug start bij iedere volgende vraag een nieuw draadje. Dus is de lijn in het verhaal is over verschillende draadjes verspreid.
tja


het antwoord was trouwens dat één versterker dan nauwelijks belast zou worden en de andere (die het laag bedient) erg zwaar. Eén per kanaal geeft een evenwichtige belasting.
En het gaat over twee LM4780-versterkers die ik van toetertje heb overgenomen en die ik eens ga aansturen met de AFDAC-LB.