Pagina 1 van 1

Opnieuw begonnen

Geplaatst: za 18 mar 2017, 6:48
door Quad405
Hoi ik ben 50 jaar en woon in het Zeeuws Vlaanderen , en ik werk Belgie als hydroliekmonteur .Na 15 jaar zonder fatsoenlijke geluid gezeten , ben ik opnieuw begonnen met het draadtje op te pikken .Toen de kinderen kwamen heb ik de boel verkocht ( Sony ES X777 , Krell ,BW 802 )
Ik heb vorige week een Quad setje kunnen kopen (405/33/fm33) van de eerste eigenaar , in nieuw staat.
Daar wil ik de BW 602 bij hebben op stands .Dus het begin is er ........

Re: Opnieuw begonnen

Geplaatst: za 18 mar 2017, 9:28
door Henkjan
Goedemorgen! Welkom hier!

Re: Opnieuw begonnen

Geplaatst: za 18 mar 2017, 10:42
door SARK
Ah wat leuk .... weer een junior erbij :mrgreen:
Ga je voor de kant-en-klare oplossing of voor de zelfbouw :?:

Re: Opnieuw begonnen

Geplaatst: za 18 mar 2017, 13:13
door ray5150
Namens mij ook welkom.

Ik vond onlangs een hele mooie site met allerlei info over het in goede staat krijgen (en houden) van Quad apparatuur.
http://quadrevisie.nl/quadrevisie.html

Re: Opnieuw begonnen

Geplaatst: do 23 mar 2017, 16:23
door hannesie
http://www.dadaelectronics.eu/
Dit adresje is waarschijnlijk wat dichterbij.