Opnieuw begonnen
Geplaatst: za 18 mar 2017, 6:48
Hoi ik ben 50 jaar en woon in het Zeeuws Vlaanderen , en ik werk Belgie als hydroliekmonteur .Na 15 jaar zonder fatsoenlijke geluid gezeten , ben ik opnieuw begonnen met het draadtje op te pikken .Toen de kinderen kwamen heb ik de boel verkocht ( Sony ES X777 , Krell ,BW 802 )
Ik heb vorige week een Quad setje kunnen kopen (405/33/fm33) van de eerste eigenaar , in nieuw staat.
Daar wil ik de BW 602 bij hebben op stands .Dus het begin is er ........
Ik heb vorige week een Quad setje kunnen kopen (405/33/fm33) van de eerste eigenaar , in nieuw staat.
Daar wil ik de BW 602 bij hebben op stands .Dus het begin is er ........